گرمای طاقت فرسا و بی آبی طاقت مردم دهلران را طاق کرده است آیا گوش شنوایی هست !

کم آبی، افت فشار و قطعی طولانی مدت آب، حکایت این روزهای نیمی ازجمعیت 30هزار نفری شهر دهلران است شهری که متاسفانه به خاطر عدم مدیریت صحیح مدیران آب وفاضلاب و وعده های بدون پشتوانه در این گرمای طاقت فرسا وبی آبی ، طاقت مردم این شهرطاق شده است .
کد خبر: ۱۱۸۲۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۵ 01 September 2024

تابناک ایلام ، مجتبی کاور :: کم آبی، افت فشار و قطعی طولانی مدت آب، حکایت این روزهای نیمی ازجمعیت 30هزار نفری شهر دهلران است شهری که متاسفانه به خاطر عدم مدیریت صحیح مدیران آب وفاضلاب و وعده های بدون پشتوانه در این گرمای طاقت فرسا وبی آبی ، طاقت مردم این شهرطاق شده است .

 حدود یک ماه پیش بود که مسئولان آب فاضلاب استان و شهرستان با حلاوت در مدار قرار گرفتن دو حلقه چاه‌ برای تأمین آب پایدار شهر دهلران اطلاع رسانی کردند اطلاع رسانی که باعث شادمانی مردم این شهر شد که دیگر شهر دهلران با دمای بالای 50درجه کم آبی، افت فشار و قطعی طولانی مدت آب مواجه نخواهند شد . 

 گویا وعده مسئولان آب و فاضلاب تنها برای چندین هفته بود چرا که متاسفانه در هفته ها و روزهای گذشته شاهد قطعی آب به صورت مکرر برای ساعت های طولانی در محلات بالا دست شهر دهلران هستیم که این امر باعث نارضایتی مردم شده است .

آقایان مسئول ! مگر می شود مردم یک شهرستان آن هم در دمای بالای 50درجه برای ساعت های طولانی بدون آب شرب سر کنند اگر این امر برای مسئولان آب فاضلاب استان پذیرفتنی است شما را به شهر دهلران دعوت میکنیم برای یک روز نه بیشتر زندگی در گرمای 50درجه بدون داشتن آب شرب را تجربه کنید تا شاید درک کنید مردم چه می کشند !

آنچه مشهود است ضعف و نار کار آمدی و بی توجهی مدیریت آب وفاضلاب در تامین آب پایدار مردم شهر دهلران است امید است دادستان به عنوان مدعی العموم و دستگاه نظارتی به قصور انسانی و ترک فعل صورت گرفته در تامین آب شرب دهلران ورود کنند چرا که بی آبی در سایه مدیریت ضعیف صدای مردم را در آورده است لازم به ذکر است از ساعت 16عصر امروز تا زمان انتشار این مطلب آب شرب مناطق بالادست شهر دهلران قطع است./م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار