مردم ایران ندای حق طلبی مظلومان غزه را فریاد می زنند

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: مردم امروز در تجمعات جمعه‌های خشم به صحنه می‌آیند تا زخم فلسطین را التیام ببخشند، با وجود اینکه مردم غزه در سختی به سر می‌برند، اما مقاومت آنان همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۱۱۸۲۶۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۱ 30 August 2024
سردار پاسدار رستمعلی رفیعی آتانی روز جمعه در حاشیه مراسم راهپیمایی بعد از نماز جمعه قزوین که در حمایت از مردم مظلوم غزه برگزار شد، در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: بعد از جنایات رژیم اشغالگر قدس در منطقه مقاومت، به ویژه غزه آن چیزی که تحقق یافت بیداری مردم جهان بود که همین موضوع از مرز‌های بین المللی و جغرافیای اسلام عبور کرد و تا به دانشگاه‌های آمریکا هم رسید.
 
وی ادامه داد: با ابتکار خوبی که پیش بینی شد، هر هفته چند استان کشور جمعه‌های خشم خود را با برگزاری راهپیمایی نشان می‌دهند و امروز مردم قزوین نیز بعد از برپایی نماز جمعه، این راهپیمایی را در حمایت از مردم بی پناه و مظلوم فلسطین انجام دادند تا فریاد بزنند که مردم غزه تنها نیستند.
 
سردار آتانی اضافه کرد: قطع به یقین این تجمعات مردمی توسط دشمنان رصد می‌شود و اگر چه امروز فقط نمازگزاران جمعه حضور دارند، اما این ایده در دل مردم ایران نهفته شده و در هر فرصتی در کف میدان هستند و شعار یک صدای خود را برای دفاع از غزه مظلوم اعلام خواهند کرد.
 
فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین خاطر نشان کرد: ظلمی که این روز‌ها بر مردم غزه می‌رود همه وجدان‌های بیدار در دنیا را به درد آورده است و در این میان بسیاری از مردم کشور‌های مختلف دنیا با برپایی تجمع‌هایی انزجار خود را از این جنایات صهیونیست‌ها اعلام کرده‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار