اعلام آمادگی بانک‌ها برای تعریف کارت‌های اعتباری گردشگران خارجی در کیش

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید بر ضرورت جذب گردشگران خارجی، گفت: چند بانک مطرح کشور برای تعریف کارت‌های اعتباری ویژه مسافران خارجی جهت بهره مندی در داخل جزیره کیش اعلام آمادگی کردند.
کد خبر: ۱۱۸۲۰۴۸
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۵ 26 August 2024

به گزارش«تابناک جزیره» به نقل از ایرنا، رحیم سرهنگی روز دوشنبه در حاشیه بازدید از پایانه مسافربری فرودگاه بین المللی کیش و در گفتگو با ایرنا اظهار کرد: جذب گردشگر خارجی نه تنها سبب ورود ارز به کشور می‌شود بلکه ارزش افزوده بیشتری را در توسعه منطقه به ارمغان خواهد داشت.

وی کیش را برای گردشگران خارجی یک مقصد گردشگری جذاب توصیف کرد و افزود: هوای همواره پاک، آرامش و دریای زلال کیش در کنار فرودگاه هوشمند و هتلینگ مناسب، یک ظرفیت منحصر به فرد گردشگری است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش لازمه موفقیت در جذب گردشگر خارجی را تکمیل زنجیره گردشگری عنوان و بیان کرد: افزایش پرواز‌های خارجی به جزیره کیش یک بخش کلیدی است که باید در کنار نگاه تخصصی به صنعت هتلینگ و پذیرایی برای جذب گردشگر خارجی مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: صنعت پذیرایی جزیره کیش باید به اندازه‌ای از رشد برسد که بتواند طبق ذائقه مسافر خارجی خدمات لازم را ارائه و غذای مورد پسند کشور‌های مختلف را پخت کند.

سرهنگی همچنین به برقراری تور‌های آشنایی کشور‌های منطقه به جزیره کیش اشاره کرد و گفت: این تور‌ها قطع یقین در افزایش مسافران خارجی نقش آفرینی کردند، اما باید توجه کرد که موفقیت برنامه‌ای این چنینی نیز در گرو تکمیل زنجیره گردشگری است.

وی با حمایت از افزایش پرواز‌های فلای دبی به جزیره کیش اظهار کرد: فلای دبی نه تنها در بحث چنج ویزا‌ها و حضور گردشگران خارجی در کیش می‌تواند نقش آفرینی کند بلکه در تلاشیم تا با بهره مندی از این ظرفیت، مسیر هوایی ارمنستان-دبی- کیش را نیز راه اندازی کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار