۶۰ طرح اقتصادی در فیروزکوه بهره‌برداری می‌رسد

فرماندارشهرستان فیروز کوه گفت: ۶۰ طرح اقتصادی، عمرانی، با اعتبار ۲۸۹ میلیارد و ۲۱۴ میلیون تومان طی هفته دولت در این شهرستان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۱۱۸۱۹۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۷ 26 August 2024

به گزارش «تابناک تهران» به نقل از ایرنا، محمد حیدری منش روز شنبه به خبرنگاران گفت:آسفالت معابر سطح شهر و شهرک آل یاسین، تقویت و اجرای فاز دوم پروژه پایش تصویری شهرفیروزکوه، خاکبرداری، زیرسازی و آسفالت محورارتباطی شهرک شهید فامیلی به شهرک کوهسار، توسط شهرداری فیروزکوه با اعتباری بالغ بر ۲۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان انجام شده است.

وی ادامه داد: بنیاد مسکن اجرای طرح هادی روستای شادمهن،طارم و دمی آقا را اجرا کرده و در هفته با برکت دولت اداره آب و فاضلاب یک پروژه را با هدف ایجاد آب پایدار (احداث خط انتقال مهاباد) افتتاح می کند.

فرماندار شهرستان فیروزکوه ضمن تقدیر از عملکرد مسئولان شهرستان افزود: پروژه اصلاح و بهینه سازی خط ۲۰ کیلو ولت روستاهای مهاباد، خمده، محمودآباد توسط اداره برق با اعتباری بالغ بر ۳میلیارد و ۵۵۱ میلیون تومان اجرا شده است.

حیدری منش گفت: در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای روکش آسفالت محورهای سیل زده سیمین دشت، روکش آسفالت و بهسازی محور های روستایی( مهن،گچه،کتالان)، بهره برداری از روشنایی محور امین آباد، ایمن سازی نقاط پر تصادف شهرستان با اولویت امین آباد تا هرانده،روکش آسفالت بزرگراه دماوند_فیروزکوه با اعتباری بالغ بر ۵۸۰ هزار میلیون ریال انجام شده است.

وی با اشاره به اهمیت توجه و اجرای شعار سال، رشد تولید با مشارکت مردم، بیان کرد: افتتاح شرکت آرمه بتن فیروزکوه در دستور کار قرار دارد و در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری نیز مرمت و کنترل سیل آبخیزهای شهرستان و همچنین حفاظت خاک و پیشگیری از فرسایش انجام شده است.

فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: شفاف سازی، تمرکزمبارزه با فساد، تمرکز بردولت الکترونیک، پیش بینی وپی گیری فساد اداری ، پیگیری اموال تملیکی،شفاف سازی حقوق مدیران دولتی ، جلوگیری از پنهان کاری و رانت خواری در دولت سیزدهم شکل گرفت و در دولت چهاردهم ادامه خواهد داشت با توجه به اینکه در دولت سیزدهم اقدامات ارزشمندی برای خدمت رسانی به مردم علاوه بر ریل گذاری و سازماندهی اتفاق افتاده است.

حیدری منش با اشاره به افزایش تولید آهک به میان صد تن، بیان کرد: تولید آهک ازصد وپنجاه تن به ۲۵۰ تن رسیده و ایمن سازی صنایع آلاینده با حمایت دادستان بخشی ازاقدامات دولت دراین شهرستان است.

وی ادامه داد: دربخش دستگاه های خدمات رسان با همکاری بهزیستی و هلال احمر از اقشار معسر حمایت شده و تلاش برای جذب خیرین و ارایه خدمات رایگان درمانی برای نیازمندان نیز انجام شده است و اولین پد بالگرد فردا ششم شهریور به مناسبت هفته دولت به بهره برداری می رسد.

فرماندارشهرستان فیروزکوه با بیان اینکه سال گذشته فرمانداری فیروزکوه به عنوان فرمانداری برتر با امکانات محدود انتخاب وموفق به جذب بالاترین اعتباردر سطح استان تهران بود، توضیح داد: درسال جاری این شهرستان با دریافت اعتبار ۱۳۸ میلیارد تومان به عنوان بالاترین اعتباردر سطح استان برای پروژه‌های خدماتی و عمرانی معرفی شده است.

شهرستان فیروزکوه با جمعیت سیال ۵۰ تا ۱۵۰ هزار نفر در فصول مختلف سال در شرق پایتخت قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار