کشف محموله میلیاردی دارو ومکمل پرورش اندام قاچاق در شهرستان قدس

فرمانده انتظامی شهرستان قدس از کشف ۷ هزار لیتر سوخت بعلاوه یک محموله ۴ میلیارد ریالی پودر و داروهای ورزش پرورش اندام قاچاق در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۱۱۳۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۲ 19 August 2024

به گزارش «تابناک تهران» به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ سیدنظام موسوی روز دوشنبه در تشریح این خبر گفت : ماموران پلیس آگاهی شهرستان قدس حین سرکشی از انبارها و باراندازهای حاشیه ای شهر، موفق شدند یک محموله ۴ میلیارد ریالی شامل انواع پودر های بدنسازی قاچاق را کشف کنند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این انبار، یک هزار و ۲۰۰ قلم انواع پودرهای بدنسازی قاچاق را کشف و در این خصوص یک نفر دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل و محل دپوی کالای کشف شده نیز با دستور مقام قضائی پلمب شد.

وی در مورد کشف سوخت قاچاق هم گفت : ماموران یگان امداد حین گشت زنی در شهرستان قدس به دو دستگاه کامیونت مشکوک شده و با توقیف خودرو در بازرسی از آنها، ۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قدس با اشاره به اینکه ۲ نفر در این خصوص دستگیر شدند، گفت: با اقرار صریح متهمان مبنی بر قاچاق سوخت، متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شده و خودرو ها نیز به پارکینگ منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان قدس خاطرنشان کرد: پلیس با قدرت در مقابل هرگونه اقدام غیرقانونی که باعث شود اقتصاد، سلامت و امنیت جامعه به خطر بیفتد برخورد می کند و از شهروندان فهیم نیز انتظار می رود در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند

شناسائی و دستگیری کلاهبردار یک و نیم میلیاردی

سرهنگ سید نظام موسوی فرمانده انتطامی شهرستان قدس در تشریح این خبر گفت: با مراجعه یکی از شهروندان و طرح شکایت در خصوص کلاهبرداری یک و نیم میلیارد ریالی از وی توسط فرد یا افرادی ناشناس، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان قدس تصریح کرد: ماموران پلیس فتا با بررسی دقیق موضوع و اقدام فنی موفق شدند در کمترین زمان ممکن کلاهبردار اینترنتی را شناسائی و با هماهنگی قضائی در یک عملیات ضربتی متهم را دستگیر و به پلیس فتا انتقال دهند.

سرهنگ موسوی افزود: متهم دستگیر شده پس از مواجهه با ادله و مستندات موجود به جرم خود اعتراف کرد که پس از رد مال سرقتی، جهت سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان قدس در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان عزیز توصیه های پلیسی را جدی گرفته و به هیچ عنوان پیامک های مشکوک، جعلی و پیامک های حاوی لینک های غیرمجاز را فعال نکرده تا در دام شیادان و کلاهبرداران نیفتند و هرگونه موارد مشکوک را به پلیس گزارش داده تا مجرمان مجال انجام اعمال مجرمانه پیدا نکنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار