مدیرکل ورزش و جوانان ایلام

ساماندهی اماکن ورزشی ایلام با ظرفیت اسکان ۲۰ هزار زائر

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام گفت: اماکن و سالن‌های ورزشی استان ایلام با ظرفیت پذیرش ۲۰ هزار نفر، برای اسکان زائران اربعین حسینی اختصاص یافته است.
کد خبر: ۱۱۸۱۰۱۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۵ 20 August 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ شهاب شهبازی مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام، بیان داشت: اماکن و سالن‌های ورزشی در شهرستان‌های مهران، چرداول، ایلام، دهلران و ...، به صورت شبانه‌روز پذیرای زائران اربعین حسینی هستند.

 وی افزود: این اماکن و سالن‌های ورزشی، ظرفیت پذیرش ۲۰ هزار زائر را دارند، در مهران ۲ سالن ورزشی جهت اسکان و استفاده نیروهای یگان ویژه در نظر گرفته شده و در شهرک اسلامیه و گُلان نیز ۲ سالن ورزشی برای اسکان زائران اربعین حسینی اختصاص یافته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام ادامه داد: در طول سالیان گذشته و تاکنون هیچگونه اعتباری بابت اربعین به این اداره کل تخصیص نیافته است، این اداره کل با بهره‌گیری از منابع داخلی و ظرفیت‌های موجود و تشریک مساعی سازمان‌های مردم نهاد در حوزه ورزش و جوانان، در سنوات گذشته و امسال نیز در راستای پذیرایی و اسکان زائران اربعین حسینی مشارکت داشته و دارد.

شهبازی با بیان اینکه ۲ سازمان مردم نهاد در حوزه ورزش با برپایی موکب در مهران، در ۳ وعده صبحانه، نهار و شام (با ظرفیت بیش از ۳ هزار نفر در طول شبانه‌روز) پذیرای زائران اربعین حسینی هستند، خاطرنشان کرد: در ورودی مجموعه ورزشی شهدای مهران نیز موکب این اداره کل با ظرفیت پذیرش روزانه یک هزار نفر دایر است.

وی با اشاره به اینکه در موکب این اداره کل؛ اقامه نماز جماعت، تعزیه‌خوانی، مداحی و پذیرایی صورت می‌گیرد، تصریح کرد: اماکن، سالن‌های ورزشی و مواکب این اداره کل تا چند روز بعد از برگزاری کنگره عظیم اربعین حسینی و بازگشت آخرین زائر، در خدمت زوار خواهند بود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار