کلاس‌های تابستانه در ایستگاه پایانی

مدیر پایگاه تابستانه مقطع متوسطه دوم مرکز استان از پایان کلاس‌های جبرانی طرح تابستانه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۰۲۲۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۷ 13 August 2024
کلاس‌های تابستانه در ایستگاه پایانی

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، عزتخواه گفت: این کلاس‌ها در قالب طرح تابستانه و با حضور بیش از ۳۵۰ دانش آموز در دبیرستان فرهنگیان شهر یاسوج برگزار شد.
وی ادامه داد: هدف اصلی این کلاس‌ها که با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان و شهرستان بویراحمد برگزار شد، دادن فرصت جدید برای بازآموزی مطالب تدریس شده در سال تحصیلی است که خوشبختانه با مشارکت خوب دانش آموزان، تلاش شد که در ارتقاء سطح آموزش این شهرستان اقدامات لازم انجام شود.
عزتخواه گفت: در طرح پایگاه تابستانه، دبیران مجرب مسئولیت آموزش دانش آموزان هر سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم در سه رشته تجربی ، ریاضی و ادبیات را به خوبی و با جدیت انجام دادند.

عزت‌خواه، با تاکید بر اینکه این دوره برای تعمیق و تثبیت یادگیری و همچنین فرصت مناسبی برای جبران اُفت تحصیلی دانش‌آموزان فراهم می‌کند، خاطر نشان کرد: آموزش، یک فرایند منظم و به هم‌پیوسته است که با همت معلمان، مدیران و همراهی خانواده‌ها توانستیم تا زمان امتحانات، آموزش مستمر داشته باشیم و قطعا دوره تابستانه که برگزار شد، مشکلات ایجاد شده را تا حدودی مرتفع خواهد کرد.
وی ادامه داد: این پایگاه، پایگاه برتر استانی بود که با حضور و استقبال چشمگیر دانش آموز شهرستان بویراحمد مواجه شد و سطح آموزش دانش آموزان هم از کیفیت بالایی برخوردار بود.
عزتخواه در پایان گفت: بلافاصله پس از پایان کلاس‌ها، امتحانات تابستانه دروسی که شامل این کلاس‌ها بود، برگزار شده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار