معرفی جوان نخبه حوزه زاگرس در وزارت نفت

جوان نخبه کهگیلویه و بویراحمدی با تلاش، تخصص و تعهد در یکی از بخش های مهم وزارت نفت در حال خدمت رسانی به کشور است.
کد خبر: ۱۱۷۹۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۷ 09 August 2024

تابناک کهگیلویه و بویراحمد، معرفی جوان نخبه حوزه زاگرس در وزارت نفت، ایرج خلیلی دوست متولد ۱۳۷۴ از جمله جوانان موفق کهگیلویه و بویراحمد است که در آینده شاهد موفقیت های او در وزارتخانه نفت خواهیم بود.

خلیلی دوست کارمند رسمی وزارت نفت و دارای مدرک کارشناسی مهندسی مکانیک، کارشناسی حقوق و کارشناسی ارشد اقتصاد نفت و گاز از دانشگاه صنعت نفت و MBA گرایش مدیریت پروژه از دانشگاه تهران است.

 وی همچنین عنوان پژوهشگر انجمن‌ مهندسان مکانیک آمریکا (ASME) ، انجمن مهندسان مکانیک، انجمن مهندسی گاز ایران و انجمن اقتصاد انرژی ايران را در رزومه خود دارد.

این جوان هم استانی شاگرد اول در تمامی مقاطع تحصیلی و دارای سهمیه استعداد درخشان کارشناسی ارشد و رتبه 34کنکور کارشناسی ارشد رشته علوم اقتصادی بوده و دارای چندین مقاله و تألیف کتاب در حوزه انرژی است.

 وی کار خود را در صنعت نفت از کارشناسی تعمیرات و برنامه ریزی و بهره برداری سکو های گازی پارس جنوبی(شرکت ملی نفت ایران) شروع کرد و در سن ۲۷ سالگی به عنوان جوان ترین بازرس و رئیس پشتیبانی اداره کل بازرسی و رسیدگی به شکایات و نظارت بر عملکرد و همچنین عضو گروه تحقیق هیأت نهم تخلفات اداری کارکنان وزارت نفت منصوب و در حال خدمت است.

تابناک آرزوی توفیق روزافزون برای این جوان شایسته و موفق هم استانی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار