فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گچساران خبر داد:

بخشی از عملکرد نیروی انتظامی در برقراری امنیت و کاهش وقوع جرایم در گچساران

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گچساران در تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت:خبرنگاران با رسالت خود ،نقش بی بدیلی در برقراری امنیت و آرامش در جامعه دارند.
کد خبر: ۱۱۷۹۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۸ 11 August 2024

بخشی از عملکرد نیروی انتظامی در برقراری امنیت و کاهش وقوع جرایم در گچساران

به گزارش «تابناک کهگیلویه و بویراحمد» از گچساران، سرهنگ خادمیان از تعامل خوبی بین خبرنگاران و نیروی انتظامی در شهرستان خبر داد ،افزود:فراجا برای برقراری امنیت و آرامش در سطح شهرستان همواره خبرنگاران را دوشادوش خود داشته،و اگر در امنیت حرفی برای گفتن داریم به واسطه تعامل خوبی است که با اصحاب رسانه داریم.

وی همچنین به کاهش آمار وقوع جرایم در شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت:از ابتدای سال تاکنون ۵۷۱سرقت در شهرستان اتفاق افتاده که در همین راستا ۳۶۱مورد کشف و نسبت به سال گذشته ۱۲درصد کاهش سرقت در شهرستان وجود داشته است.
خادمیان اضافه کرد:تاکنون ۱۵۳ نفر سارق دستگیر و تحویل مقامات قضایی داده شده که نسبت به سال گذشته ۶۳درصد سرقت کشف کردیم.
فرمانده نیروی انتظامی همچنین از کاهش ۶۰درصدی درگیری و نزاع در شهرستان خبر داد و گفت:درگیری طایفه ای و قومی در شهرستان یک موضوع  امنیتی بود که خوشبختانه با ارتباطی که با جوانان و ریش سفیدان برقرار کردیم این امر مهم را به حداقل رساندیم.
سرهنگ خادمیان در مورد افزایش ۲۰درصدی  توقیف خودروهای  فاقد پلاک و مخدوش ،افزود:در این طرح یک هزارو ۱۲۸دستگاه توقیف و به پارکینگ منتقل داده شد که این امر  باعث کاهش جرایم در سطح شهر شده است.
 وی در مورد  توزیع مواد مخدر که یکی از دغدغه های مهم مردم است ،اظهار داشت: با اجرای مستمر طرح پاک سازی و آرامش، ماهیانه با خورده فروشان برخورد و تاکنون ۸۹۵کیلو گرم انواع مواد مخدر کشف،۳۱ عدد دستگاه خودرو توقیف،۱۲۶نفر متهم مواد مخدر تشکیل پرونده و یک باند بزرگ مواد مخدر متلاشی شد.
 
خادمیان بیان داشت:طی عملیات های مختلفی  ۷۷۰ متهم متواری که در وقوع جرایم تاثیر گذار بود دستگیر و تحویل مقامات قضایی داده شد.
وی از افزایش ۳۲۱ درصدی کشف کالای قاچاق خبر داد و افزود: از ابتدای سال تاکنون ۸۳میلیاردو ۷۸۵میلیون ریال کالا قاچاق کشف،۴۰دستگاه خودرو توقیف و ۴۲ نفر قاچاقچی دستگیر شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار