امحاء بیش‌ از ۴ تن مواد غذایی تاریخ‌ گذشته در بهمئی

سرپرست شبکه بهداشت و درمان بهمئی از جمع‌آوری بیش از چهار تن مواد غذایی فاسد و تاریخ‌مصرف گذشته خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۹۷۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۴ 10 August 2024

به گزارش  تابناک کهگیلویه و بویراحمد، دانیال ظفری‌زاده گفت: درراستای اجرای قانون اصلاح ماده ۱۳ مواد خوردنی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی و باهدف نظارت بر امحا و دفن اصولی مواد فاسد، تاریخ‌مصرف گذشته و غیرمجاز، بیش از چهار تن مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی فاسد و غیرقابل‌مصرف در جایگاه دفن زباله شهرداری لیکک دفن شد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان بهمئی تصریح کرد: درراستای پاسداری وحفظ سلامت شهروندان و ارتقاء سطح بهداشت جامعه این مواد غذایی غیرقابل‌مصرف به همت بازرسان بهداشت محیط این شبکه از سطح بازار شهرستان جمع‌آوری و توقیف‌شده بود با دستور دادستان و همکاری شهرداری طبق دستورالعمل‌های بهداشتی در سایت زباله شهر لیکک دفن شد.

ظفری‌زاده افزود: کارشناسان بهداشت محیط با نظارت و تسلط کامل بر اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی واقلام آرایشی وبهداشتی در سطح شهرستان تمام تلاش خود را در جهت حفظ سلامت مردم بکار گرفته‌اند.

وی خطاب به مردم گفت: در صورت مشاهده هرگونه تخلف و مشکل بهداشتی، مواد غذایی مشکوک و یا فاسد در اماکن عمومی، رستوران‌ها، اغذیه‌فروشی و مراکز تهیه و توزیع غذا، با شماره تلفن ۱۹۰ تماس گرفته تا سریع موردبررسی و با متخلفین برخورد قانونی انجام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار