شفاف سازی دانشگاهی از ماجرای دنا / ارسال گزارش کارشناسان به مراجع ذی صلاح / تفکیک دو گروه منتقدین مصوبه دنای شمالی + فیلم 

یکی از درخواست‌های منطقی، ورود کارشناسان و محققان دانشگاهی به موضوع است با این انتظار که همه جوانب مصوبه به درستی تجزیه و تحلیل و به افکار عمومی ارائه شود.
کد خبر: ۱۱۷۹۹۸۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۸ 12 August 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، یکی از مشکلات پیش آمده در خصوص دنای شمالی به عدم شفاف سازی موضوع و در واقع انحراف افکار عمومی و حتی مدیران مربوط می‌شود.
در این زمینه دو گروه از منتقدین وجود دارند. گروه اول که ماجرا را به اشتباه وطن فروشی برداشت کرده و به انتقادات تند و گا‌ها ساختارشکنانه روی می‌آورند و گروهی هم که کلیت مصوبه را یک امر معمول و عادی اداری می‌دانند، اما اعتقاد بر این دارند که در حال حاضر این مصوبه می‌تواند محرک و یا کنار زننده موانع برای احداث سد در دست مطالعه ماندگان در سرچشمه رود خرسان در استان اصفهان باشد که می‌تواند برای منطقه دنا مخاطرات ناشی از تغییرات آب و هوایی ایجاد کند.
یکی از درخواست‌های منطقی، ورود کارشناسان و محققان دانشگاهی به موضوع است با این انتظار که همه جوانب مصوبه به درستی تجزیه و تحلیل و به افکار عمومی ارائه شود.
رئیس دانشگاه یاسوج در بخشی از نشست خبری خود به موضوع ورود دانشگاه به ماجرای مصوبه واگذاری حفاظت محیط زیست دنای شمالی به خود اصفهانی‌ها (دنای شمالی از نظر تقسیمات کشوری بخشی از استان اصفهان است) پرداخت و توضیحاتی ارائه کرد.
دکتر کرمی ضمن بیان توضیحاتی در خصوص برخی حواشی پیش آمده از برگزاری جلسه کارشناسی دانشگاه یاسوج و ارسال نتیجه این نشست به مراجع ذی صلاح خبر داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار