فرماندار گچساران در نشست با خبرنگاران؛

توضیحات فرماندار گچساران در خصوص تعطیلی پروژه های این شهرستان

دیهیم خوب پروژه های اداره راه و شهرسازی را یکی از ضعیف و کم کارآمد ترین پروژه های شهرستان عنوان کرد و بیان داشت:به عنوان مثال برای پروژه پردیس هنری ۲۳میلیارد اعتبار جذب و تخصیص داده شد ولی متاسفانه این اعتبار به صورت یکجا توسط اداره کل راه و شهرسازی بابت بدهی دولت قبل از حساب ما کم شد.
کد خبر: ۱۱۷۹۷۴۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۲ 10 August 2024

توضیحات فرماندار گچساران در خصوص تعطیلی پروژه های این شهرستان

به گزارش تابناک از گچساران،فرماندار گچساران در نشست تجلیل از خبرنگاران این شهرستان گفت:رسالت خبرنگاری باید همراه صداقت و امانت داری باشد،چرا که خبرنگاران حلقه اتصال دولت و مردم هستند.
دیهیم خوب با بیان اینکه،عشق و مهارت همواره باید کنار رسالت خبرنگاری باشد،افزود:خبرنگار باید مدیران را نقد و بدون جانب داری از شخص و یا جناحی اطلاع رسانی کنند.
وی با اشاره به پروژه های نیمه تعطیل و غیر فعال در شهرستان گچساران ،اظهار داشت:گر چه خدمات ارزنده ای از جمله افتتاح پروژه پتروشیمی و اشتغال جوانان،راه اندازی سد چمشیر و ساخت ۳هزار مسکن در قالب نهضت ملی که مختص دولت سیزدهم در شهرستان بود،ولی بعضی از پروژه ها تعطیل شدند که این اشکال و ایراد  را باید پذیرفت .
وی پروژه های اداره راه و شهرسازی را یکی از ضعیف و کم کارآمد ترین پروژه های شهرستان عنوان کرد و بیان داشت:به عنوان مثال برای پروژه پردیس هنری ۲۳میلیارد اعتبار جذب و تخصیص داده شد ولی متاسفانه این اعتبار به صورت یکجا توسط اداره کل راه و شهرسازی بابت بدهی دولت قبل از حساب ما کم شد.
دیهیم خوب افزود: در برخی پروژه های شهرستان کم کاری و مشکلاتی داشتیم که باعث تعطیلی طرح ها شد ولی در کنار این خدمات ارزنده ای توسط دولت سیزدهم ارایه شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار