برگزاری یادواره شهدای حومه شرقی دهدشت

یادواره شهدای حومه شرقی شهر دهدشت با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در روستای دستگرد برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۷۹۷۴۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۹ 10 August 2024

 

به گزارش تابناک کهگیلویه و‌بویراحمد، فرمانده تیپ ۴۸ سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این یادواره، گفت: اگر امروز طوفان الاقصی رخ می‌دهد و هیمنه اسرائیل شکسته و ضربه فنی می‌شود به برکت خون شهدا است.

سردار حسن حکمتیان راز  افزود: شهدا در وصیت های خود گفته‌اند که ما رفتیم کاری حسینی کردیم اکنون آیا شما کاری زینبی و جهاد تبیین خود را به خوبی انجام می‌دهید؟

وی به مهم بودن امر جهاد تبیین اشاره کرد و گفت: جهاد تبیینی که حضرت زینب بعد از حادثه عاشورا انجام داد اجر و مزد و بازتابش کمتر از حادثه عاشورا نبود .

حکمتیان با اشاره به اینکه شهدای ما جان دادند تا ایران اسلامی برای همیشه در تاریخ سرافراز و پاینده باشد، افزود: جهاد اکبر و اصغر را انجام دادند و از سیم خاردارهای نفس خود گذشتند تا از سیم خاردار دشمن عبور کنند، شهدا از خاک بریدند و به افلاک رسیدند.

فرمانده تیپ ۴۸ سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به جایگاه شهدا اشاره  و عنوان کرد: جایگاه شهدا جایی است که همه ما در حق همدیگر آرزوی شهادت می کنیم و امروز اگر عزت و افتخار داریم و ام القرای جهان اسلام هستیم و حریم همه حرم ها هستیم و دشمنان را مأیوس کردیم.

وی خطاب به جوانان، گفت: شهدا را الگو و اسوه خود قرار دهید، در شبکه های اجتماعی دنبال الگو نگردید شهدا را الگوی خود قرار دهید.

حکمتیان با اشاره به اینکه ما از هر قشری شهید داریم و آن‌ها را به عنوان الگو به جامعه معرفی کنیم، اضافه کرد: ما ۳۶ هزار دانش آموز شهید و ۶۴۰۰ زن شهیده داریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار