همه باید برای رفع مشکلات کشور به رئیس جمهور منتخب کمک کنند

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به شکل گیری دولت چهاردهم گفت: موفقیت رئیس جمهور منتخب موفقیت همه کشور و موفقیت همه ملت ایران است و همگی باید در این مسیر کمک حال او باشیم.
کد خبر: ۱۱۷۹۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۰ 09 August 2024

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی, حجت الاسلام والمسلمین قریشی  ۱۹ مرداد ماه در خطبه‌های نماز جمعه ارومیه که در مصلای امام خمینی(ره) شهر برپا شد، 
با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری و توصیه های ایشان به رئیس جمهور منتخب  افزود: افرادی که به عنوان مدیر انتخاب می‌شوند نیز نباید کوچترین زاویه‌ای با خط نظام و انقلاب داشته باشند.

وی اضافه کرد: توصیه‌های مقام معظم رهبری باید جدی گرفته شوند و مردم نیز این توصیه‌ها را مطالبه خواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی با اشاره به حضور میلیونی در زیارت عتبات عالیات و پیاده روی اربعین امسال افزود: حکومت ظالم بنی‌امیه فکر می‌کرد با به شهادت رساندن امام حسین (ع) می‌تواند نام و نشان اسلام محمدی و اهل بیت (ع) را از تاریخ پاک کند در حالی که امروز بزرگترین تجمع و پیاده‌روی مربوط به اربعین در مسیر نجف تا کربلا شکل می گیرد.

وی اضافه کرد: البته باید توجه داشت که پیاده روی اربعین صرفا زیارت نیست بلکه نماد و علامت بسیار عظیم در مسیر نشان دادن قدرت اسلام و آموزه های اسلامی است.

وی ادامه داد: این نماد، انسان‌ها را به حمایت از مستضعفان، انسانیت و مقابله با ظلم و ستم در نقاط مختلف جهان دعوت می‌کند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی اظهار کرد: انسانی اگر خود نیز نتواند در این مسیر پیاده روی کند، می‌تواند با حمایت معنوی و مالی در این مسیر ثواب کسب کند

امام جمعه ارومیه با اشاره به خون‌خواهی مردم غزه ادامه داد: بی آبرویی امروز رژیم صهیونیستی همراه با گستاخی بسیار زیادی است که میهمان ما ایرانیان را شهید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی اظهار کرد: این ترور رژیم صهیونیستی به معنای ضعف در میدان قدرت است چراکه او در نوار غزه از مقابله با یک گروه شبه نظامی درمانده و اقدام به قتل عام زنان و کودکان کرده است.

وی با بیان اینکه زنان و مردان باید چشمهای خود را از نامحرم و گناه حفظ کنند، گفت: زنان نیز باید زینتهای خود را از نامحرمان پنهان کنند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار