ترور شهید هنیه نشان دهنده استیصال دشمن است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه گفت: ترور ناجوانمردانه اسماعیل هنیه نشان می‌دهد که دشمن به استیصال رسیده و زمینه مجازات سخت این دشمن نیز فرا رسیده است.
کد خبر: ۱۱۷۸۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۹ 02 August 2024

به گزارش  تابناک آذربایجان غربی، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی در آئین عبادی -سیاسی نماز جمعه گفت: ترور ناجوانمردانه مجاهد شهید اسماعیل هنیه از مبارزین جبهه مقاومت نشان می‌دهد که دشمن به استیصال رسیده و امروز شکست رژیم غاصب صهیونیستی بر همگان تثبیت شده و زمینه مجازات سخت این دشمن نیز فرا رسیده است.

وی درادامه افزود: جریان انتخابات با سلامت و امنیت، انتخاب اصلح، رهبری‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب و البته حضور پر شور مردم رقم خورد و زین پس با تابعیت از قوانین و رهنمود‌های رهبر انقلاب اسلامی حامی رئیس جمهور و دولت جدید هستیم. 
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه گفت: استکبار جهانی برای تخریب فرهنگ انسانیت و نظام خانواده در هر حوزه و عرصه‌ای تلاش می‌کند و جامعه اسلامی و مؤمنین موظف هستند با شناخت و آگاهی در مقابل این توطئه‌ها ایستادگی کنند.
وی درادامه تصریح کرد: خداوند متعال بر تمام اعمال انسان و غیب اشراف و آگاهی دارد و حفظ مومن از حرام و تقویت تقوا وظیفه اوست .


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان نیز پیش ازخطبه‌های نماز جمعه ارومیه با بیان اینکه این شورا در موارد مختلف و در زمان‌های حساس ورود پیدا می‌کند گفت: یکی از ارکان نظام و قدرت نرم جمهوری اسلامی، حضور مردم است و مردم انقلابی و ولایت مدار ارومیه در تمام دوران تاریخ انقلاب در صحنه بودند و در این مسیر مستحکم و مقاوم ایستاده اند.

حجت الاسلام آقایی افزود: دشمن با تمام قوا و امپراتوری رسانه‌ای و شبکه‌های معاند در تلاش برای ضربه زدن به نظام و آرمان‌های انقلاب و شهدا است، اما با درایت رهبر معظم انقلاب و حضور مردم این نقشه همیشه نقش بر آب و درخت تنومند انقلاب با خون شهدا آبیاری شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار