امام جمعه ارومیه:

ترور نشان از مستاصل ماندن رژیم صهیونیستی است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت:ترور نشان از مستاصل ماندن رژیم صهیونیستی است.
کد خبر: ۱۱۷۸۵۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۲ 01 August 2024

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در تجمع مردمی علیه جنایت‌های رژیم منحوس صهیونیستی با اشاره به این که این رژیم حدود ۱۰ ماه است که جنایت‌های خود را بر علیه ملت مظلوم فلسطین شروع کرده و با حمایت آمریکا و غرب این جنایت‌ها انجام می‌شود گفت: رژیم منحوس صهیونیستی در مقابل گروه شبه نظامی حماس در استیصال مانده است و این موضوع باعث شده که دست به ترور می‌زنند و در میدان جنگ شکست خورده اند. 

حجت الاسلام والمسلمین قریشی افزود: کشور‌های اسلامی باید همچون ایران، عراق، لبنان، یمن و سوریه باید به میدان می‌آمدند و در یک جبهه واحد اعلام موضع می‌کردند که در این صورت این جنایت‌ها اتفاق نمی‌افتاد که بسیار مایه تاسف است. 

وی با بیان این که رژیم منحوس صهیونیستی برای این که از فشار شکست جنگ رهایی یابد دست به ترور می‌زند و مهمان ما را در مملکت اسلامی ترور می‌کند خاطرنشان کرد: همان گونه که حضرت آقا فرمودند باید این رژیم منحوس مجازات سخت شوند و با حمایت حضرت آقا نیرو‌های مسلح و نظامی یک جواب سخت و کوبنده خواهند داد. 

امام جمعه ارومیه ادامه داد: این که عوامل مزدور این رژیم در خاک جمهوری اسلامی ایران به خود جرات داده و یک عملیات تروریستی بر علیه مهمان کشورمان انجام می‌دهد باید بدان پاسخ دندان شکنی داده شود. 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به این که از لحاظ حقوق بین المللی و آموزه‌های شرعی و دینی باید جواب این گستاخی‌ها داده شود تصریح کرد: باذن الله نظام مقدس جمهوری اسلامی این رژیم منحوس را به گونه‌ای مجازات خواهد کرد که در تاریخ ثبت شود و دیگر جرات تعدی به جمهوری اسلامی را نداشته باشد. 

امام جمعه ارومیه گفت: انتظار ما از مسئولان نظام این است که با درایت و به زودی امر رهبری را در موضوع انتقام عملیاتی کنند. 

حجت الاسلام والمسلمین قریشی افزود: رهبر معظم انقلاب اعلام کرده اند رژیم منحوس صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و این جنایت‌ها این امر را سرعت می‌بخشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار