اختصاص ۳ هزار میلیارد تومان در دولت شهید رئیسی به دریاچه ارومیه

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: منطقه ویژه اقتصادی سرو ارومیه در نتیجه تعامل دولت سیزدهم و مجلس یازدهم ایجاد شد و سه هزار میلیارد تومان نیز در دولت شهید رئیسی به دریاچه ارومیه اختصاص یافت.
کد خبر: ۱۱۷۶۶۴۷
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۶ 20 July 2024

به گزارش  تابناک آذربایجان غربی ، حجت‌الاسلام سیدسلمان ذاکر در دومین جلسه شورای اداری آذربایجان‌غربی در سال ۱۴۰۳ که با حضور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار شد، اظهار کرد: در اصل دوم قانون اساسی، مبانی حکومت مشخص شده و اصل سوم نیز در ۱۶ بند محورهای اصل دوم را ذکر و کارگزاران مؤظف به عملیاتی کردن کرده است.

وی افزود: مبانی ما مبانی قرآنی، دینی و نظام اسلامی است و با مبانی غربی تفاوت دارد و مسئولان و کارگزاران در نظام اسلامی نباید از چهارچوب این مبانی خارج شوند و در روش‌های خدمتگزاری باید تحقیق شود.

.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت:  شاهد تعامل بسیار خوب نمایندگان مردم و استاندار در دوره دوازدهم مجلس و دولت سیزدهم بودیم

 ودولت شهید رئیسی اولین دولت در تعامل مجلس و دولت بود و رکورد خوبی از خود به جا گذاشت.

 

ذاکر با اشاره به اقدامات انجام یافته تأکید کرد: منطقه ویژه اقتصادی سرو ارومیه در راستای تعامل دولت و مجلس ایجاد شد و سه هزار میلیارد تومان نیز در دولت رئیسی به دریاچه ارومیه اختصاص پیدا کرد.

وی عنوان کرد: امیدواریم دولت چهاردهم مشکلات مردم را با نیروهای کارآمد و استفاده از قانون اساسی حل و فصل کند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار