عدل هاشمی پور

تجلیل از خبرنگار فراتر از برنامه های معمول است

نماینده اسبق مجلس : بی شک، خبرنگار صادق، متعهد، پرتلاش و متخصص در جهت پویایی و تحقق عینی هر چه بهتر رسالت و حرفه‌ی خویش، نیازمند برنامه‌ریزی اصولی و توجه بیش از پیش، از سوی خود و مسئولان امر است که این مهم فراتر از برنامه‌های معمول و روتین تجلیل است .
کد خبر: ۱۱۷۹۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۱ 08 August 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، عدل هاشمی پور ، نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی در یادداشتی کوتاه به مناسبت روز خبرنگار نوشت : بسم الله الرحمن الرحیم 

«ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ»

ن، سوگند به قلم و آنچه مى ‏نویسند

با گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگاران شهید و فقید خاصه شهید محمود صارمی، روز خبرنگار را به حضور شریف خبرنگاران ارجمند در ایران اسلامی به ویژه عزیزانم در استان کهگیلویه و بویراحمد و تمامی زحمت کشان حوزه خبر و اطلاع رسانی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
جای بسی خوشحالی و مایه‌ی امیدواری به توسعه و آبادانی فردای کشور عزیزمان است که هفدهم مرداد (روز خبرنگار) نقش و جایگاه ارزشمند خود را در جامعه پیدا نموده است.
بی شک، خبرنگار صادق، متعهد، پرتلاش و متخصص در جهت پویایی و تحقق عینی هر چه بهتر رسالت و حرفه‌ی خویش، نیازمند برنامه‌ریزی اصولی و توجه بیش از پیش، از سوی خود و مسئولان امر است که این مهم فراتر از برنامه‌های معمول و روتین تجلیل به ویژه از سوی نهاد متولی (وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان‌های زیر مجموعه و ادارات تابعه در استان ها) است که قطعاً این نهاد‌های مجری حوزه هنر، فرهنگ و رسانه به تنهایی قادر به تحقق کامل رسالت سازمانی به ویژه در امر خطیر خبر و اطلاع رسانی نمی‌باشند.
در این راستا، سایر وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی، خصولتی، خصوصی و حتی انتفاعی در جهت بیان و تبلیغ خدمات، عملکرد و تعالی وظایف سازمانی خویش که همانا خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، نیازمند هم گرایی و هم افزایی با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جامعه خبرنگاران هستند.
بنابراین؛ لازمه‌ی ایجاد این بستر و امکان، برنامه‌ریزی اصولی است که امیدوارم با تدبیر و تشریک مسائی مسئولان امر، به نحو مطلوب عملیاتی گردد ان شاءالله.
عدل هاشمی پور 
۱۴۰۳/۵/۱۷

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار