استاندار آذربایجان غربی:

از ظرفیت قانونی مولدسازی برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام استفاده می‌شود

استاندار آذربایجان غربی گفت: دستگاه‌های مختلف استان از ظرفیت قانونی مولدسازی برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام استفاده کنند.
کد خبر: ۱۱۷۹۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۳ 06 August 2024
به گزارش تابناک آذربایجان غربی، محمدصادق معتمدیان صبح امروز در جلسه کارگروه استانی مولدسازی، با تاکید بر همکاری حداکثری دستگاه‌های مختلف آذربایجان غربی با این کارگروه، افزود: مولدسازی از اولویت‌های استان برای شتاب بخشیدن به اتمام پروژه‌های نیمه تمام در راستای توسعه استان می‌باشد.
 
وی همچنین با اشاره به اهمیت تسریع روند پروسه مولدسازی در سطح استان، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های مختلف با همکاری در بهره برداری از املاک مازاد، املاک منجمد را به سمت مولدسازی و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام استانی هدایت کنند.
 
استاندار آذربایجان غربی در پایان با تاکید بر استفاده از فرصت طلایی مولدسازی، افزود: با هرگونه کارشکنی در بهره برداری از املاک مازاد دستگاه ها، برخورد قانونی خواهد شد.
 
رئیس سازمان خصوصی سازی کشور نیز در این جلسه، پروژه مولدسازی را یکی از ابتکارات دولت سیزدهم و شهید آیت الله رئیسی دانسته و اضافه کرد: مولدسازی فرصتی برای استفاده از ظرفیت‌های بالقوه بوده و دستگاه‌ها باید از این فرصت استفاده کنند.
 
ابراهیم بازیان همچنین با قدردانی از عملکرد کارگروه مولدسازی آذربایجان غربی در شناسایی و معرفی املاک مازاد استان، افزود: با معرفی ۱۷۴ ملک جهت مولدسازی، زمینه برای توسعه آذربایجان غربی و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، فراهم شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار