بررسی زیرساخت‌های پایانه مرزی تمرچین

جلسه ستاد اربعین تنها چند روز مانده به تردد زائرین از مرز تمرچین با حضور استاندار آذربایجان غربی و اعضای ستاد در پایانه مرزی تمرچین برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۷۸۸۰۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۳ 03 August 2024

به گزارش  تابناک آذربایجان غربی، دراین جلسه که با حضور روسای کمیته‌های ذیل ستاد برگزارشد آخرین اقدامات و آمادگی‌ها در بحث تسهیل در تردد زائرین مورد بحث و بررسی قرار گرفت 
 استاندار آذربایجان غربی همچنین از طرح‌های در دست اجرا و زیرساخت‌های مهم بخصوص در حوزه راه سازی از ارومیه تا نقطه سفر مرزی نیز بازدید کرد.


دردوسال گذشته در بحث تردد زائرین مهم‌ترین مشکلی که زائرین با آن روبه رو شدند مشکل حمل ونقل از حاج عمران تا کربلا و بخصوص مسیر برگشت بود که استاندار آذربایجان غربی در این خصوص از برقرای خدمات حمل مستقیم برای زائران خبرداد.
 موکب‌ها و تمامی دستگاه‌های خدمات رسان و بویژه مردم پیرانشهر و اهل تسنن برای خدمت رسانی به زائرین اباعبدلله الحسین (ع) تلاش کردند و امسال نیز با شروع ایام اربعین و تردد زائرین این آمادگی بیشتر از گذشته وجود دارد.


 مرز تمرچین پیرانشهر با مزیت‌های خوبی که نسبت به مرز‌های دیگر کشورمان دارد امسال با شناسایی و رفع برخی از مشکلات پذیرای زائرین و دوستداران اهل بیت از تمامی نقاط کشور و کشور‌های همسایه خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار