صهیونیست‌ها از ترور شهید هنیه پشیمان خواهند شد

آیت‌الله عباس کعبی در پیامی به مناسبت شهادت اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس نوشت: ترور رهبر دفتر سیاسی حماس شهید اسماعیل هنیه و محافظ فلسطینی ایشان در تهران حماقت بزرگ صهیونیست‌هاست و آنان را پشیمان خواهد کرد.
کد خبر: ۱۱۷۸۳۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۳ 31 July 2024

تابناک خوزستان: آیت‌الله عباس کعبی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در پی شهادت اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس و محافظ وی، پیامی منتشر کرد. متن پیام به شرح زیر است: 

«بسم الله الرحمن الرحیم 
قال الله تعالی فی محکم کتابه: وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ (١٦٩)فَرِحِینَ بِمَا آتَاهُمُ اللَّهُ مِنْ فَضْلِهِ وَیَسْتَبْشِرُونَ بِالَّذِینَ لَمْ یَلْحَقُوا بِهِمْ مِنْ خَلْفِهِمْ أَلَّا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَلَا هُمْ یَحْزَنُونَ یَسْتَبْشِرُونَ بِنِعْمَةٍ مِنَ اللَّهِ وَفَضْلٍ وَأَنَّ اللَّهَ لَا یُضِیعُ أَجْرَ الْمُؤْمِنِینَ (سورة ال عمران)

ترور رهبر دفتر سیاسی حماس شهید اسماعیل هنیئه و محافظ فلسطینی ایشان در تهران حماقت بزرگ صهیونیستهاست و آنان را پشیمان خواهد کرد. شهید بزرگ راه آزادی قدس و رهبر فداکار  ابوالشهدای فلسطین، مزد جهاد فی سبیل الله را با کرامت الهی شهادت در راه خدا دریافت نمود و به سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید احمد یاسین و شهید فتحی شقاقی و رهبران بزرگ شهید فلسطینی و فرماندهان بزرگ شهید جبهه مقاومت رضوان الله تعالی علیهم جمیعا پیوست.

جبهه مقتدر و پیروز و یکپارچه مقاومت اسلامی در فلسطین و لبنان و سوریه و عراق و یمن در عرصه نظامی و میدانی رژیم صهیونیستی را در سراشیبی سقوط قرار داده است و شکست‌های سنگینی را به این رژیم تروریست و جنایتکار و کودک‌کش تحمیل نموده است.

این اقدام ترورریستی در تهران و نیز حمله هوایی به ضاحیه بیروت و نیز حمله پهبادی به پایگاه کتائب حزب الله در عراق و نیز حمله جنگنده‌های صهیونیستی به حدیده یمن نشان آن است که رژیم درمانده صهیونیستی، جنگ نظامی شکست خورده را به جنگ امنیتی تروریستی تبدیل کرده است و این اقدامات بزدلانه به هیچ وجه نمی‌‎تواند شکست طوفان الاقصی و آثار آن بر رژیم مفلوک صهیونیستی را ترمیم کند.

آنچه روشن است این است که جبهه مقاومت با این شهادت‌ها قوی‌تر می‌شود و با بصیرت و عزم و اراده بیشتر با حفظ یکپارچگی و تقسیم کار و پشتیبانی و حمایت همه جانبه از همدیگر به جهاد فراگیر تا نابودی رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهند. بدون شک جمهوری اسلامی ایران با بررسی همه جوانب، عبور از خطوط قرمز خود و جنایت بر رهبر بزرگ مقاومت فلسطین و مهمان ویژه مراسم تحلیفریاست جمهوری را بدون پاسخ نمی‌گذارد و آمران صهیونیستی و مباشران این جنایت دردناک را مجازات خواهد کرد.

با عرض تسلیت و تبریک به همه محور جبهه مقاومت و ملت فلسطین و مردم مظلوم و مقاوم غزه به طور قطع با این شهادت دردناک در تهران، روابط دو ملت مقاوم ایران و فلسطین در راه آزادی قدس مستحکم‌تر می‌شود.

براساس حدیث گهربار حضرت امام سجاد علیه السلام: (اَلْقَتْلُ لَنا عادَةٌ وَ کَرامَتُنَا الشَّهادَةُ) کشته شدن در راه خدا برای مجاهدان بزرگ راه خدا رویه معمولی ست و شهادت در راه خدا کرامت الهی است و خداوند متعال را سپاس می گوئیم. حَمْداً نَسْعَدُ بِهِ فِی السُّعَدَاءِ مِنْ أَوْلِیائِهِ، وَ نَصِیرُ بِهِ فِی نَظْمِ الشُّهَدَاءِ بِسُیوفِ أَعْدَائِهِ، إِنَّهُ وَلِی حَمِید. ولا حول ولاقوة الابالله العلی العظیم وسیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون.» 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار