تجمع جمعی از كاركنان شركت ملی مناطق نفتخیز جنوب در اعتراض به شیوه محاسبه حقوق

جمعی از کارکنان این شرکت در اعتراض به سقف حقوق، میزان پاداش سنوات ایثارگران و بازنشستگی، استرداد مالیات، معادلات کف حقوق برای کف بگیران سازمان، قوانین و دستورالعمل های بیرون از نفت که چالش های معیشتی را برای این کارکنان ایجاد کرده است، مقابل ساختمان پنج طبقه تجمع کردند.
کد خبر: ۱۱۷۷۵۶۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۴ 26 July 2024

تابناک خوزستان: به گزارش روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، این تجمع خودجوش در حالی رخ داد که تمامی موارد اضافه شده به مزایای کارکنان ائم از پاداش بهره وری، بن کارت و ... با قرار گیری در سقف حقوق برای آن ها بی اثر می شود که این امر خود انگیزه کافی برای ادامه فعالیت را از کارکنان گرفته است.

با توجه به اینکه میزان سقف حقوق در مناطق گرمسیری و غیر گرمسیری تفاوت چندانی ندارد، این موضوع موجب خواهد شد در آینده نزدیک شاهد تقاضاهای بی شمار از سوی کارکنان جهت انتقال به مناطق خوش آب و هوا و خالی شدن مناطق عملیاتی از نیروهای متخصص و کاردان باشیم.

ابوالقاسم حبیبی پور، مدیر منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با حضور در جمع کارکنان ضمن دعوت از تجمع کنندگان به حفظ آرامش، توضیحات لازم را پیرامون آخرین اقدامات صورت گرفته در راستای ترمیم حقوق کارکنان ارائه کرد

وی در پایان گفت: درب مجموعه مدیریت منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب نسبت به هرگونه پاسخگویی به روی کارکنان باز است.

گفتنی است مدیریت ارشد شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با رویکرد تعاملی و حمایت از پیگیری مطالبات کارکنان همواره زمینه ساز ایجاد ارتباط موثر با مطالبه گران و نیز رایزنی های گسترده ملی در دولت و مجلس و سایر نهادهای تصمیم گیر بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار