رییس دادگستری: بسیاری از پرونده‌های قضایی خوزستان مربوط به آسیب‌های اجتماعی است

رییس کل دادگستری خوزستان با تاکید بر اینکه بسیاری از پرونده‌های قضایی تشکیل شده در استان مربوط به آسیب‌های اجتماعی است گفت: تشکیل شورای پیشگیری از وقوع جرم و کاهش آسیب‌های اجتماعی برای کاهش آمار زندانیان و وقوع جرم ضروری است.
کد خبر: ۱۱۷۸۱۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۰ 30 July 2024

تابناک خوزستان: علی دهقانی سه شنبه در آیین معرفی رییس جدید دادگستری شهرستان شوشتر بیان کرد: تشکیل و تقویت شورای پیشگیری از وقوع جرم و کاهش آسیب‌های اجتماعی در افزایش زندانیان استان ناشی از آسیب های مختلف تاثیرگذار است.

وی با بیان اینکه بسیاری از پرونده‌های قضایی تشکیل شده در استان مربوط به آسیب‌های اجتماعی است اظهار کرد: باید از هر راهکاری برای کاهش ورودی پرونده به دادگستری استفاده کرد تا صلح و آرامش در جامعه ایجاد شود.

لزوم خروج زندان شوشتر از مرکز شهر

دهقانی یکی از معضلات شهرستان شوشتر را فرسوده بودن زندان در بافت مرکزی شهر بیان کرد و افزود: از مسئولان شهر تقاضا می شود با دستگاه قضایی استان برای خروج زندان از مرکز شهر همراهی کنند.

رئیس کل دادگستری خوزستان از رییس جدید دادگستری شوشتر خواست از نزدیک مشکلات مردم را بررسی کند و به پرونده‌های معوق و مسن در اسرع وقت رسیدگی شود.

در این آیین ضمن تجلیل از زحمات هشت ساله "مصطفی آباد" رئیس سابق دادگستری شوشتر، "وحید خندانی" به عنوان رئیس جدید این دادگستری معرفی شد.

پیش از این معاون پیشگیری دادگستری خوزستان اعلام کرد؛ ۱۰ آسیب اجتماعی اولیه کشور در خوزستان وجود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار