یکهزار میلیارد ریال مسئولیت‌های اجتماعی به فضاهای فرهنگی و هنری خوزستان تخصیص یافت

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از تخصیص یکهزار میلیارد ریال از محل مسئولیت‌های اجتماعی نفت برای تکمیل، تجهیز و تعمیر فضاهای فرهنگی و هنری استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۷۹۷۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۵ 29 July 2024

تابناک خوزستان: مجید منادی تخصیص این اعتبار به حوزه فرهنگ و هنر را از جمله دستاوردهای سفرهای رییس جمهور شهید به استان دانست.

وی افزود: در نظر گرفتن اعتبار مسئولیت‌های اجتماعی برای حوزه فرهنگ و هنر با دستور رییس جمهور برای نخستین بار در طول انقلاب اسلامی انجام شده است که گامی محکم و بزرگ برای توسعه و بهبود زیرساخت‌های این حوزه به شمار می‌رود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان بیان کرد: براساس هماهنگی انجام شده با سازمان مدیریت و برنامه ریزی، شرکت نفت و اداره کل نوسازی مدارس، اداره کل ارشاد خوزستان در جذب این اعتبار پیشرو و فعال بوده است.

وی بیان کرد: تقریبا همه شهرستان‌های استان و ادارات ارشاد سراسر استان از این بودجه بهره‌مند خواهند شد.

به گفته منادی اغلب مجتمع‌های فرهنگی هنری استان با بهره‌مندی از این اعتبار تا پایان سال جاری بازسازی، تجهیز و تکمیل می‌شوند که روند اجرایی آن از شهریور ماه سال جاری آغاز می‌شود.

وی افزود علاوه بر اعتبار نفت مبلغ ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار از محل سفر که مربوط به اعتبارات دولت در سازمان برنامه بودجه است نیز اختصاص یافته که امیدواریم با پیگیری‌های سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان این امر نیز محقق شود.

اعتبارات تخصیص یافته برای خوزستان در دور اول سفر رئیس جمهور و حوزه مسئولیت‌های اجتماعی ۸.۵ همت بود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار