سه راه مرگ و سنگ اندازی مسئولان + فیلم

نکته تاسف بار دیگر اینکه گفته می‌شود با وجود داشتن مجوز کار برای پیمانکار و همچنین تخصیص اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریالی، اما با شکایت دستگاه‌های دولتی، حکم بازداشت پیمانکار هم صادر شده که نشان دهنده بی برنامگی و عدم درک شرایط استان از سوی اینگونه مدیران است.
کد خبر: ۱۱۷۷۸۶۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۰ 28 July 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، محل تقاطع دو جاده پاتاوه – دهدشت و یاسوج – اصفهان در محلی به نام سه راهی گندی خوری سال‌ها است برای جلوگیری از خطرات و تصادفات متعدد، محل احداث پروژه زیرگذر، روگذری است که به دلیل عدم همکاری دستگاه‌های مختلف دولتی که به عنوان معارض نقش منفی در به نتیجه رسیدن آن دارند، معطل مانده و مشخص نیست چه سرانجامی خواهد داشت.
گروهی ازخبرنگاران به دلیل اهمیت موضوع به صورت میدانی ازاین پروژه بازدید و وضعیت فعلی آن را مورد بررسی قرار دادند. برخی رانندگان و مردم روستا‌های نزدیک به تقاطع از بی مسئولیتی راه و شهرسازی و سنگ اندازی برخی ادارات به شدت گلایه‌مند هستند.
نکته تاسف بار دیگر اینکه گفته می‌شود با وجود داشتن مجوز کار برای پیمانکار و همچنین هزینه کرد ۳۰۰ میلیارد ریالی توسط پیمانکار، اما با شکایت دستگاه‌های دولتی، حکم بازداشت پیمانکار هم صادر شده که نشان دهنده بی برنامگی و عدم درک شرایط استان از سوی اینگونه مدیران است.

پل تقاطع گندی خوری تاکنون بارهای بار توسط مسئولان استانی و کشوری از وزیر و معاون وزیر گرفته تا استاندار مورد بازدید قرار گرفته وعده‌های زیادی داده شده اما متاسفانه زور معارضان بسیار بیشتر از وزیر و معاون وزیر و استاندار بوده و در حال حاضر به دلیل معارض بودن دستگاه‌هایی همچون آب و برق و گاز و مخابرات و منابع طبیعی این نقطه حادثه خیز در بلاتکلیفی مانده است.
پیمانکار پروژه می‌گوید وقتی قراردادی را امضا می‌کنیم یعنی اینکه دیگر نباید معارضی پیش پای ما قرار داشته باشد ما مسئول ساختن هستیم نه مسئول سروکله زدن با معارض و در نهایت حکم زندان برای ما صادر شود.
می‌گویند ما پیمانکار جدید این پروژه هستیم که از ۲۳ اردیبهشت امسال کار خود را شروع کردیم وعده‌های زیادی به ما دادند مسئولان استانی می‌گفتند شما کار را شروع کنید بقیه با ما اما امروز بعد از گذشت دو ماه و اندی به صخره سخت خورده‌ایم تیرهای برق در وسط کار خودنمایی می‌کنند و اداره برق اقدامی برای جابجایی آنها نمی‌کند منابع طبیعی هم که حکم زندان ما را به خاطر چند درخت گرفته است و اداره گاز هم که راه را مسدود کرده است مانده‌ایم که چرا و به چه دلیل مسئولان استانی ما را در این میان تنها گذاشته‌اند و چرا اقدامی نمی‌کنند آیا واقعاً آنها به دنبال رفع این نقطه حادثه خیز هستند یا که تکلیفی را فقط از دوش خود بردارند و بار همه مشکلات را بر دوش پیمانکار بگذارند.

آنها می‌گویند تازه بعد از گذشت چند ماه از فعالیت ما کارفرما در تاریخ بیست و دوم تیر ماه درخواست مجوز از منابع طبیعی کرده است چرا و به چه دلیل از یک طرف فشار می‌آورند که کار را شروع کنید و ما حمایت می‌کنیم و از سوی دیگر دستگاه‌های اداری و دولتی خودشان سد راه می‌شوند شکایت می‌کنند و حکم زندان می‌گیرند و دیگری راه را مسدود می‌کند تا کاری انجام ندهیم.
به گزارش فارس با مردم هم که همکلام شدیم از این وضعیت خسته شده بودند آنها می‌گویند باید برای دور زدن چند کیلومتر مسیر را طی کنیم اگر ثانیه‌ای غفلت شود ممکن است حادثه‌ای اتفاق بیفتد.
پیمانکار می‌گوید چرا مسئولان استانی به فکر نیستند چرا ما را در این راه تنها گذاشتند ما گرفتار همان ضرب المثلی شدیم که می‌گوید "آمدیم ثواب کنیم کباب شدیم".
در وهله اول باید امیدوار بود در سریعترین زمان ممکن مشکل این پروژه حل شود ضمن اینکه در همین مدت مانده تا تغییرات دولت جدید مدیران این چند دستگاه به صورت ضرب الاجلی کنار گذاشته شوند و در مرحله بعد دولت جدید مدیران ناکارآمد و مانع توسعه استان را باید از بررسی چنین پروژه‌ها و عملکردی مورد شناسایی و توجه قرار دهد و حتما در برخورد با اینگونه مدیران کوتاهی نکند.

فیلم / سه راه مرگ و سنگ اندازی مسئولان

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار