انتخابات نماد مردم‌سالاری و مشارکت مردمی در حاکمیت است

دبیر جبهه اعتدال شرق کشور گفت: انتخابات نماد مردم‌سالاری و مشارکت مردمی در حاکمیت است.
کد خبر: ۱۱۷۷۷۹۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۷ 28 July 2024

کتایون حسینی/ تابناک رضوی: محمدحسن ساقی دبیر جبهه اعتدال شرق کشور در برنامه تجلیل از ستادهای امید و اعتدال خراسان رضوی در مجتمع شهدای سلامت مشهد با بیان این مطلب اظهار کرد: مردم سالاری و مشارکت مردمی در حاکمیت است.

دبیر جبهه اعتدال شرق کشور افزود: در حکومت‌های مردم‌سالار، مردم صاحب اختیار قانون‌گذاری و اجرای قوانین هستند و آزادی بیان، حقوق شهروندی و رضایت حکومت‌شوندگان از شاخصه‌های اصلی این نوع حکومت‌هاست.

دبیر جبهه اعتدال شرق کشور گفت: مردم در حکومت دموکراسی صاحب اختیار قانون‌گذاری و اجرای قوانین هستند و آزادی بیان، حقوق شهروندی و رضایت حکومت‌شوندگان از شاخصه‌های اصلی این نوع حکومت‌هاست.
وی همچنین به اهمیت تشکیل شورای راهبردی و تدوین چارت تشکیلاتی برای ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان اشاره کرد و گفت: با تلاش‌های شبانه‌روزی و بررسی‌های دقیق، بیش از ۵۷ ستاد انتخاباتی در شرق استان و بیش از ۳۱ ستاد در مشهد راه‌اندازی شد. در این مدت، بیش از ۱۵۰ گردهمایی و نشست تخصصی با حضور کارشناسان و رقبا در موضوعات مختلف اقتصادی، اجتماعی و سیاسی برگزار شد.
ساقی در پایان با تأکید بر اهمیت همبستگی و تلاش جمعی برای موفقیت در انتخابات، از حضور آگاهانه مردم و تمامی تلاشگران و خادمان مردم در ستادهای انتخاباتی قدردانی کرد و اظهار امیدواری کرد که با ادامه این روند، موفقیت‌های بیشتری در آینده حاصل شود.
در ادامه محسن شرکا، رئیس کانون کارآفرینان توسعه گرا خراسان بزرگ اظهار کرد: ایران را برای ایرانی و بین‌الملل باید ارتقا دهیم و جایگاه ایران را به قله ها برسانیم و دنبال ارتقای شخصی نباید باشیم و‌ در چارچوب قانون اساسی باید مطالبه گر باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار