رونمایی از یک خودروی ضد بحران در استان

خودروی مجهز به امکانات خدمات رسانی در زمان بحران حوزه برق عصر امروز شنبه ششم مرداد در کهگیلویه و بویراحمد رونمایی شد.
کد خبر: ۱۱۷۷۷۱۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۶ 27 July 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد روز شنبه در آیبن رونمایی از این خودرو اظهار داشت: به منظور ارتقای خدمت رسانی به مشترکان برق استان در شرایط بحرانی ناشی از حوادث و شرایط نامساعد آب و هوایی، این خودرو به امکانات ناوگان عملیاتی استان افزوده شد.

رسول روستایی عنوان کرد: این خودرو با اعتبار بیش از ۳۵ میلیارد ریال خریداری شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: این خودرو مجهز به ترانسفورماتور ۴۰۰ کیلوولت آمپر، دستگاه برج نوری با ارتفاع چهار متر و مجهز به هشت عدد چراغ ۱۰۰ وات، چهار عدد جک هیدرولیک و محفظه صداگیر است.

وی با اشاره به اینکه این اقدام برای نخستین بار در صنعت برق استان عملیاتی شد، ادامه داد: استفاده از این خودرو به ویژه در شرایط بحرانی ناشی از حوادث و شرایط بد آب و هوایی، تأمین برق اضطراری مکان‌های حساس و مناطق دارای شرایط خاص کاربرد دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تدوین برنامه راهبردی صنعت برق استان تصریح کرد: تجهیز و ارتقای زیرساخت‌های پشتیبانی-عملیاتی شرکت توزیع برق استان به عنوان گام مهم تحقق برنامه راهبردی و ارتقای شاخص‌های فنی این شرکت در اولویت قرار گرفته است.

وی ابراز کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش بر ۵۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای تقویت ناوگان خودوری صنعت برق استان هزینه شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار