تجمع اعتراضی جلوی استانداری

ما گدا نیستیم+ فیلم

یکی دیگر از کارگران به تابناک گفت: هر بار در خصوص عدم پرداخت حقوق خود اعتراض می‌کنیم ما را احضار می‌کنند و می‌گویند شما را اخراج می‌کنیم. ما را اخراج کنید. دریافت حقوق برای ما مثل این است که برویم جلوی خانه‌ها گدایی کنیم! ما گدا نیستیم! ما را اخراج کنید!
کد خبر: ۱۱۷۶۶۸۱
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۷ 21 July 2024


به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، یکی از مشکلات همیشگی شهرداری یاسوج در ادوار مختلف مدیریتی، تجمعات اعتراضی کارگران ایندستگاه مدیریت شهری به دلیل عدم پرداخت چند ماهه حقوق است.
لحظاتی پیش برای چندمین بار طی سال‌های متعدد باز هم کارگران شهرداری به دلیل عدم پرداخت حقوق چند ماهه خود جلوی استاداری کهگیلویه و بویراحمد تجمع اعتراضی برگزار کردند.
یکی از کارگران به تابناک گفت: از اسفند سال گذشته تاکنون حقوق دریافت نکرده ایم و هر بار هم تجمع می‌کنیم به ما می‌گویند فردا پرداخت می‌کنیم، اما خبری نیست.
یکی دیگر از کارگران به تابناک گفت: هر بار در خصوص عدم پرداخت حقوق خود اعتراض می‌کنیم ما را احضار می‌کنند و می‌گویند شما را اخراج می‌کنیم. ما را اخراج کنید. دریافت حقوق ما از شهرداری مثل این است که برویم جلوی خانه‌ها گدایی کنیم! ما گدا نیستیم! ما را اخراج کنید!

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار