بررسی حادثه دلخراش رانندگی چرام در شورای ترافیک

انتقاد معاون استاندار از راه و شهرسازی / راه و شهرسازی : شکایت کنید تا در دستگاه قضایی پاسخگو باشیم

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به مشکلات در حوزه زیرساختی استان : پیمانکاری که در راستای انجام پروژه و تکمیل آن کوتاهی می‌کند باید خلع ید شود.
کد خبر: ۱۱۷۶۸۲۸
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۰ 21 July 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد، علی محمد روستا روز یکشنبه در نشست شورای ترافیک به حادثه تصادف دلخراش شب گذشته محور دهدشت- چرام که منجر به سه فوتی و پنج زخمی شد اشاره و با انتقاد از راه و شهرسازی استان گفت: فنی‌ترین اداره استان راه و شهرسازی است، اما متاسفانه شاهد انتقادات و نارضایتی‌ها از این اداره‌کل هستیم.
وی با اشاره به مشکلات در حوزه زیرساختی استان گفت: پیمانکاری که در راستای انجام پروژه و تکمیل آن کوتاهی می‌کند باید خلع ید شود.
معاون عمرانی استانداری اظهار داشت: لازمه انجام کار در حوزه زیرساخت‌ها دانش فنی و شفافیت مالی است که باید پیگیر امور باشیم.
وی با بیان اینکه در راستای رفع نقاط حادثه‌خیز اقدامات خوبی انجام گرفته است، گفت: کمربندی یاسوج یکی از نقاط حادثه‌خیز استان بود که طی یکسال اخیر به خوبی مورد توجه قرار گرفت و شاهد کاهش تلفات رانندگی در این محور هستیم.
وی تاکید کرد: دو راهی کریک از دیگر نقاط حادثه‌خیز استان است و روزانه تصادفات جرحی و فوتی در این نقطه گزارش می‌شود که راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تدابیر لازم را اتخاذ کند.
معاون عمرانی استانداری بر جانمایی درست پایه‌های برق در جاده‌های استان تاکید کرد و گفت: سال گذشته ۹۷ میلیارد تومان برای جابه‌جایی پایه‌های برق در مسیر جاده‌های استان هزینه شد که از ابتدا باید جانمایی درست و صحیح برای جلوگیری از هزینه کرد اضافی صورت گیرد.
فرماندار شهرستان چرام هم گفت: پروژه‌های راه و شهرسازی در این شهرستان پیشرفت قابل ملاحظه‌ای ندارد.
عبدالرحمان توفیقان تاکید کرد: محور دهدشت-چرام که شب گذشته هشت نفر کشته و زخمی داشت باید مورد توجه قرار بگیرد.
وی بیان کرد: بیش از۷۰ مورد تصادف جرحی در این مسیر به وقوع پیوسته است و بار‌ها در خصوص وضعیت این جاده تذکر دادیم.
نماینده پلیس راه استان هم گفت: محور دهدشت-چرام و ۵۰۰ متر مسیر طولیان دو نقطه حادثه‌خیز در شهرستان کهگیلویه هستند که بیش از ۳۰ نفر در محور دهدشت-چرام و ۴۰ نفر در مسیر طولیان طی این سال‌ها زخمی و یا جان خود را از دست دادند که از مسئولان تقاضا داریم نسبت به رفع آن اقدام کنند.
پارسایی نماینده راه و شهرسازی هم با بیان اینکه برای انجام پروژه‌ها نیازمند اعتبارات هستیم، گفت: اگر کم‌کاری در این اداره کل انجام می‌شود آن را قضایی کنید تا در دستگاه قضایی پاسخ‌گو باشیم.
در این نشست مصوبات شورای ترافیک شهرستان‌های دنا و چرام مورد بررسی و بر اجرایی شدن مصوبات تاکید شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار