به همت کمیته آموزش خانه مطبوعات خوزستان؛

دوره آموزشی آشنایی با شرکت توزیع برق خوزستان و پیک مصرف برق در اهواز برگزار شد

اولین دوره از دوره‌های آموزشی تحت تفاهمنامه همکاری بین کمیته آموزش خانه مطبوعات استان خوزستان و شرکت توزیع برق خوزستان برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۷۷۵۷۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۲ 26 July 2024

تابناک خوزستان: حسن کریمی رئیس کمیته آموزش خانه مطبوعات خوزستان با اعلام این خبر اظهار داشت: این دوره با هدف تفکیک و آشنایی در حوزه فعالیت شرکت های صنعت برق خوزستان(تولید، انتقال و توزیع) و آشنایی با پیک مصرف برق با حضور جمعی از همکاران رسانه ای برگزار شد.

این مقام مسئول با اشاره به اهمیت این دوره ها افزود: کامران حدادی، مدرس و مدیر توانمند روابط عمومی شرکت توزیع برق خوزستان، ضمن آموزش در حوزه مدیریت مصرف برق و ارائه مطالبی در خصوص آشنایی با حوزه فعالیت شرکت های برقی در خوزستان، نکات قابل توجه و ارزشمندی را ارائه دادند که برای شرکت‌کنندگان بسیار مفید بود.

کریمی افزود: در انتهای این دوره با حضور همکاران رسانه ای از دیسپاچینگ این شرکت بازدید بعمل آمد. هدف از این برنامه‌ها، آشنایی همکاران با شرایط کاری، انعکاس تلاش پرسنل شرکت تئزیع برق، تخصصی‌سازی آموزش در حوزه خانه مطبوعات و ارتقاء سطح دانش و مهارت اعضای آن است.

وی در پایان ضمن تقدیر از همکاری مجموعه شرکت توزیع برق خوزستان گفت: امید است با استمرار این دوره‌ها، سطح دانش و مهارت اعضای خانه مطبوعات به طور قابل توجهی ارتقاء یابد و بتوانند در مواقع بحران به بهترین شکل ممکن عمل کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار