پایداری شبکه برق با مشارکت شهروندان در کلانشهر اهواز میسر خواهد شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: شهروندان کلانشهر اهواز و شهرستان‌های تابعه این شرکت با مدیریت مصرف هرچه بیشتر در پایداری شبکه به صنعت برق کمک کنند.
کد خبر: ۱۱۷۶۷۶۰
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۱ 21 July 2024

تابناک خوزستان: محمد فراتی با اشاره به اعلام سازمان هواشناسی و تداوم روزهای گرم پیش رو بر ضرورت استفاده نکردن از لوازم پر مصرف غیرضروری طی روزهای آینده اظهار کرد: شهروندان شهرستان‌های اهواز، حمیدیه، کارون، باوی و شهرها و روستاهای تابعه در خصوص صرفه جویی در مصرف برق حداکثر صرفه جویی را انجام دهند.

وی افزود: افزایش هر درجه گرما در اهواز بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ مگاوات ساعت بار مصرف برق شبکه را بخاطر وارد مدار شدن کولرهای اضافی بالا می برد که این افزایش در صورت عدم همکاری شهروندان ممکن است باعث بروز آسیب به تجهیزات شبکه ناشی از همزمانی افزایش مصرف و تابش شدید آفتاب شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز ضمن دعوت به مشارکت و همکاری شهروندان به کاهش مصارف غیرضروری بیان کرد: تامین برق مستمر و پایدار اولویت اصلی تلاشگران صنعت برق اعم از تولید در نیروگاه‌ها، انتقال در بخش فوق توزیع و توزیع برق میان مشترکین جهت مصرف می‌باشد، لذا از همه مشترکین برق تقاضا داریم طی روزهای آینده همراه و همکار ما در ارائه برق مستمر و پایدار باشند.

فراتی در خصوص طرح های تشویقی گفت: امسال برای مشترکینی که مصارف برق خود را کاهش دهند، علاوه بر صدور قبض برق رایگان، با ثبت نام در برنامه تلفن همراه "با انرژی" و کاهش ۱۵ درصدی مصرف برق خود، مشمول جوایز بسیاری خواهند شد.

وی ادامه داد: در پویش با انرژی هر مشترک پس از ورود به برنامه در قسمت باشگاه مشتریان با ورود به چرخونه می تواند جوایزی متنوعی شامل شارژ اینترنت و یا مکالمه رایگان و غیره دریافت نماید.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار