برق پایدار در ایام گرم سال/اختصاصی هماخوزستان/میثم حلالی نصب

کد خبر: ۱۱۷۶۸۵۱
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۸ 21 July 2024
تابناک خوزستان: روزهای داغ سپری می شوند، گرمای طاقت فرسا که جان آدمی را به تنگنا می برد ، در خوزستان حتی اگر در ساعات ابتدایی روز برای انجام امور اتمام از خانه بیرون برویم بازهم سوز گرما کم کم خودنمایی میکند و تازیانه های سرخ خود را بر پیکره شهر می زند. شلاق های آتشین خورشید را هر کسی تاب و توان نیست.
 
خورشید روی سرسخت خود را نشان داده است عرق جبین مردم در کوچه و خیابان گوته این قضیه بوده تا جایی که همه به سمت و سوی خنکا، سایه، نوشیدنی های تابستانی می روند، تا بتوانند قدری گلو تازه کنند و جان خود را با خنکای یک لیوان آب مهمان کنند. حال رسیدن به اتاقی خنک در سایه آرامش و خنک شدن تن آدمی لذت زیادی دارد ، این لذت برای کسانی ساعات ها در خیابان و کوچه ها در حال کار و فعالیت هستند غنیمت تر است.
 
گرمای زیاد هوا در نخستین ماه تابستان همه را شگفت زده کرد، روزهای پایانی تیر ماه، گرم تر از روز قبل شد و میزان مصرف برق روند افزایشی را در پیش گرفت، سیر صعودی افزایش استفاده از تجهیزات خنک کننده خود روایتگر این ماجرا است.
 
طبق گفته کارشناسان در حوزه انرژی مصرف برق افزایش زیادی داشته است و از مشترکان خانگی خواسته شده حتالمقدور میزان استفاده خود را از برق کاهش دهند و با مدیریت مصرف در ساعات پیک و استفاده نکردن از وسایل برقی پر مصرف بتوانیم گامی مهم در جهت کاهش مصرف انرژی برداریم.
 
اتصال واحد شماره ۲ نیروگاه کرخه به شبکه سراسری برق نوید روزهای خوب برای صنعت برق کشور است، راه اندازی کلید ژنراتور واحد شماره ۲ نیروگاه سد کرخه موجب افزوده شدن ۱۳۲ مگاوات توان لحظه‌ای به شبکه سراسری برق کشور شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار