تاکید بر تکمیل و تجهیز بیمارستان ۳۲ تختخوابی بهمئی

فرماندار شهرستان بهمئی گفت: تامین تجهیزات پزشکی و تشخیصی بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهر لیکک در اولویت برنامه‌های فرمانداری این شهرستان قرار دارد.
کد خبر: ۱۱۷۶۷۶۲
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۷ 21 July 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار شهرستان بهمئی گفت: این بیمارستان با اعتباری بالغ بر ۱۳۵ میلیارد تومان و زیربنای ۵ هزار متری در دو طبقه و دارای ۳۲ تخت احداث شده و ظرفیت افزایش تا ۶۴ تخت را دارد.

علی محمدی افزود: این بیمارستان شامل بخش‌های مختلفی از جمله، جراحی، اتاق عمل، زنان و زایمان، اطفال و دیالیز با امکانات رادیولوژی، سونوگرافی، آزمایشگاه و پد اورژانس است.
محمدی با بیان اینکه مردم این شهرستان به علت نبود بیمارستان، پیش از این به دلیل مسافت زیاد با شهر‌های همجوار، هزینه‌های سنگین درمان، خطرات و تصادفات جاده‌ای و سختی پذیرش در استان‌های همجوار با مشکل مواجه بودند افزود: به منظور رفع این مشکل با جدیت احداث، تکمیل و بهره برداری این طرح در دولت سیزدهم پیگیری شد و برای برخورداری مردم این دیار مورد بهره برداری قرار گرفت.
وی گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده، تلاش می‌شود این بیمارستان در آینده خدمات جدید تری را ارائه دهد و همچنین با تجربیات بدست آمده از یک سال بهرهبرداری این طرح، خدمات مختلف بهداشتی و درمانی سودمند تری را به مردم ارائه دهد.
محمدی افزود: با توجه به اینکه در بهمئی بیمارستان وجود ندارد و بیماران این شهرستان برای مداوا به استان‌های همجوار به ویژه بهبهان مراجعه می‌کنند، تکمیل و تجهیز این مرکز از مهمترین دغدغه‌ها و اولویت‌های فرمانداری است.
وی گفت: روند احداث این بیمارستان از اسفند ۹۳ آغاز، اما با کندی مواجه بود که با رویکرد محرومیت‌زدایی، عملگرایی و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در دولت سیزدهم، شتاب بیشتری گرفت و به مرحله بهره‌برداری رسید.
شهرستان بهمئی با جمعیت ۵۰ هزار نفر به مرکزیت شهر لیکک در فاصله ۳۵۰ کیلومتری یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار