شهردار قوچان استیضاح نشد

نشست شورای اسلامی شهر قوچان برای استیضاح شهردار این شهر برگزار شد و پس از رای‌گیری اعضا، ابوالفضل فاضلی حق پناه شهردار قوچان باقی ماند.
کد خبر: ۱۱۷۶۹۵۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۱ 22 July 2024

به گزارش تابناک رضوی شامگاه یکشنبه ۳۱ تیرماه جلسه استیضاح شهردار قوچان برگزار شدکه در این جلسه مهدی علیزاده، علی شکفته و فاطمه شوشتری به عنوان مخالفین عملکرد شهردار قوچان و علیرضا فخرآبادی، سیده عفت موسوی نژاد، مجید معتمدی و محمد حسن شریعت نژاد به عنوان موافقان عملکرد فاضلی حق پناه به بیان نظرات خود پرداختند و پس از آن جلسه غیر علنی و رای‌گیری در مورد ابقای شهردار قوچان انجام شد.

سیده عفت موسوی نژاد سخنگوی شورای اسلامی شهر قوچان پس از پایان جلسه رای‌گیری در جمع خبرنگاران حاضر شد و بیان کرد: جلسه استیضاح با طی مسیر قانونی از طرح سوال تا عدم اقناع سه تن از اعضای شورای اسلامی شهر قوچان به پاسخ‌های شهردار انجام شد و در نهایت مسیر این جریان به جلسه استیضاح علنی رسید.
وی افزود: با استماع سخنان اعضای شورا و مخالفین و موافقین ابقای شهردار و گفت‌وگوهای انجام شده در حضور اصحاب رسانه نتیجه به ابقای شهردار قوچان بود.
موسوی نژاد با بیان اینکه ۴ نفر از اعضای شورای اسلامی شهر قوچان موافق ادامه فعالیت شهردار این شهر در این سمت بوده‌اند، گفت: این موافقت منوط به ادامه کار با قوت و اجرای پروژه‌ها و وعده‌هایی که به مردم داده‌ شده‌ است و امیدوار هستیم که این مسائل با جدیت و چابک‌سازی سازمان انجام شود.
وی تاکید کرد: طرح استیضاح توسط همکاران در شورای اسلامی شهر قوچان نشان‌ دهنده پویایی و بالندگی و نشان دادن جریان مطالبه‌گری است و این دلیل بر انشقاق و اختلاف بین اعضای شورای شهر نیست و همه اعضا با قدرت و اتحاد پای کار هستند و همه پشتیبانی خواهیم کرد تا خدمات با رفع نقاط ضعف و بهتر از گذشته در سطح شهر انجام بگیرد.

برچسب ها: شهردار قوچان
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار