عاشورا؛ الگو سازی برای زندگی سعادتمند

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق از عاشورا به عنوان درس آموزی و الگو سازی برای زندگی سعادتمند یاد کرد و گفت: ترویج فرهنگ عاشورایی، به معنای ارائه الگوهای رفتاری صحیح به افراد جامعه است تا با الهام‌‌گیری از آنها، زندگی سعادتمندانه‌‌ای را در پیش داشته باشند.
کد خبر: ۱۱۷۶۲۲۰
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۸ 17 July 2024
به گزارش تابناک رضوی، امیر سرتیپ دوم محمدرضا معصومی در مراسم عزاداری عاشورای حسینی در جمع کارکنان این منطقه، با اشاره به اهمیت و ضرورت ترویج فرهنگ و تبیین واقعه عاشورا در جامعه بویژه نسل جوان، گفت: با ترویج این فرهنگ می‌توانیم ارزش‌ هایی مانند ایثار، شهادت و ظلم‌ ستیزی را در جامعه نهادینه کنیم و به جهانی عاری از ظلم و ستم نزدیک‌ تر شویم.
 
وی عاشورا را مظهر عدالت‌ خواهی، آزادگی و فداکاری در راه حق دانست و افزود: ترویج این فرهنگ، به معنای زنده نگه داشتن این ارزش‌ های والا و انتقال آنها به نسل‌ های آینده است.
 
امیر سرتیپ دوم معصومی با بیان اینکه دشمنان اسلام همواره به دنبال انحراف افکار عمومی بویژه نسل جوان، از مسیر حق و حقیقت هستند، تصریح کرد: ترویج فرهنگ عاشورا، با نهادینه کردن ارزش‌ های اسلامی و انقلابی، در برابر این تهاجمات فرهنگی ایستادگی و جامعه را در برابر آنها بیمه می‌کند.
 
وی از عاشورا به عنوان درس آموزی و الگو سازی برای زندگی سعادتمند یاد کرد و گفت: ترویج فرهنگ عاشورایی، به معنای ارائه الگوهای رفتاری صحیح به افراد جامعه است تا با الهام‌‌گیری از آنها، زندگی سعادتمندانه‌‌ای را در پیش داشته باشند.
 
فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش‌، وحدت و همبستگی را یکی از عوامل پیروزی حضرت سیدالشهدا (ع) در واقعه عاشورا دانست و خاطرنشان کرد: مسلمانان باید با الگوگیری از امام حسین (ع) و یارانش، وحدت و همبستگی خود را حفظ کنند و در برابر دشمنان اسلام متحد باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار