قصور در سیل ۲۶ اردیبهشت مشهد مشخص شد

رئیس منطقه ۲ سازمان بازرسی کل کشور و بازرس کل خراسان رضوی از قصور در وقوع سیل ۲۶ اردیبهشت‌ماه مشهد خبر داد و گفت: باید با مقصران برخورد جدی صورت گیرد. بخشی از حوادث روی داده در سیل اردیبهشت ماه به دلیل ایراداتی بود که در دیوارکشی صورت گرفته اتفاق افتاد و باید ملاحظات سیل در منطقه انجام می‌گرفت از طرفی کانال‌های زیر پل انقلاب مشهد پاسخگوی تخلیه آب جمع شده سیل نبود، که اگر پاسخگو بود آن مقدار آب  نباید زیر پل جمع می‌شد
کد خبر: ۱۱۷۶۲۲۵
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۹ 17 July 2024
به گزارش تابناک رضوی، حجت‌الاسلام  فتوحی با بیان این مطلب افزود: تعدادی از دستگاه‌ها پاسخ‌هایی در این زمینه داده‌ا‌ند، به عنوان مثال آب منطقه‌ای اعلام کرد که موضوع جلوگیری از سیل در این منطقه شهری متوجه شهرداری است و شهرداری عنوان کرده که ارتش هنوز این منطقه را به طور کامل به شهرداری واگذار نکرده است.
وی گفت: علاوه بر سازمان بازرسی، دادستانی نیز برای افرادی که احیانا در خصوص سیل مرتکب خطا شده‌اند پرونده کیفری تشکیل داده و اعلام جرم کرده و گروهی نیز در دادسرا کار پژوهشی در این خصوص انجام می‌دهند.
رئیس منطقه ۲ سازمان بازرسی کل کشور  افزود: پرونده ای از ناحیه دادسرا درباره سیل تشکیل شده  و از طرفی به مباحث مربوط به ترک فعل و یا افرادی که وظیفه خود را در قبال این موضوع درست انجام نداده‌اند در دادسرا رسیدگی می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار