مازندران میزبان ۳۸۲ شهید گمنام در ۱۷۳ یادمان است

کد خبر: ۱۱۷۶۶۵۶
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۵:۰۵ 21 July 2024
مازندران میزبان ۳۸۲ شهید گمنام در ۱۷۳ یادمان است

به گزارش تابناک مازندران ، سرهنگ «محمدحسن سلامی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان با گرامی‌داشت سالروز عملیات‌های رمضان، والفجر ۲، قادر و کربلای یک اظهار داشت: استان مازندران در عملیات کربلای یک ۱۷۹ شهید و عملیات رمضان ۱۵۰ شهید تقدیم کرده است.

وی با بیان اینکه سالروز عملیات‌های دفاع مقدس و مقاومت از ایام الله‌ و روز‌های خدایی ملت بزرگ بود، افزود: جوانان رشید این کشور و این استان با قدرت ایمان، اخلاق و معنویت در مقابل دشمن بعثی ایستادگی کردند و پیروز شدند.

سرهنگ سلامی با تأکید بر لزوم گرامی‌داشت این ایام و حماسه‌های جوانان شهید اضافه کرد: باید محافل روایتگری و خاطره گویی را به یاد شهیدان و رشادت‌های رزمندگان برگزار کنیم و نباید این ایام به فراموشی سپرده شود.

این مسئول گفت: یکی از ظرفیت‌های عظیم فرهنگی در استان مازندران که یاد شهیدان و سیره شهدا را در جامعه زنده نگه می‌دارد شهدای گمنام هستند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه مازندران میزبان ۳۸۲ شهید گمنام در ۱۷۳ یادمان است، اذعان داشت: اگر مسئولان، متدینین و دلسوزان نشر و ترویج ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به درستی برنامه‌ریزی و هدفگذاری کنند هر یک از این یادمان‌ها می‌تواند یک کانون و یک قطب فعالیت فرهنگی ارزشی و معنوی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار