پرداخت بیش از دو میلیارد تومان تسهیلات توسط صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت آمل

رئیس کمیته امداد شهرستان آمل گفت: در سه ماهه نخست سال‌جاری به ۱۳۴ نفر از مددجویان و نیازمندان این شهرستان مبلغ ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومانی وام قرض‌الحسنه توسط واحد صندوق امداد ولایت اداره آمل پرداخت شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸ برابر رشد داشته است. 
کد خبر: ۱۱۷۶۸۲۵
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۴ 21 July 2024
به گزارش تابناک مازندران، فریبرز نیکوکار اظهار داشت: با کمک خَیُّرین گرانقدر آملی در سه ماهه نخست سال‌جاری به ۱۳۴ نفر از مددجویان و نیازمندان این شهرستان مبلغ ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومانی وام قرض‌الحسنه توسط واحد صندوق امداد ولایت اداره آمل پرداخت شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸ برابر رشد داشته است. 
 
پرداخت بیش از دو میلیارد تومان تسهیلات توسط صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت آمل  
وی افزود: این وام‌ها جهت کمک به اشتغال، تعمیر و ودیعه مسکن، درمان، تحصیل، تهیه لوازم منزل، کمک به تهیه جهیزیه، پرداخت بدهی و سایر هزینه‌ها پرداخت شده است. 
 
رئیس کمیته امداد شهرستان آمل بیان داشت: وام‌های مذکور برای مددجویان تا سقف ۱۰ میلیون تومان فاقد هرگونه کارمزد می‌باشد.
 
نیکوکار گفت: با توجه به قرض‌الحسنه بودن وام‌های صندوق امداد ولایت و محدودیت منابع، کمیته امداد جهت تامین اعتبارات لازم  از مساعدت خَیِّرین در این زمینه استفاده می‌نماید و خَیِّرین گرامی به دو صورت می‌توانند در این امر مشارکت نمایند.
 
وی گفت: روش اول کمک بلاعوض به صندوق در قالب قرض ماندگار و روش دوم سپرده‌گذاری و عقد قرارداد سه ساله با صندوق است که اصل سرمایه پس از پایان قرار داد به فرد سپرده گذار بازگردانده می‌شود.
 
رئیس کمیته امداد شهرستان آمل تاکید کرد: شماره کارت 5999-5003-9979-6037 مربوط به کمک به وام قرض‌الحسنه امداد ولایت آمل همچنان آماده دریافت کمک‌های خیرین نیک‌اندیش می‌باشد.
 
خبر: الهام زارعی
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار