خدمتی جدید از سازمان امور مالیاتی کشور برای صاحبان مشاغل

کد خبر: ۱۱۷۶۶۰۰
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۸ 20 July 2024

تابناک خوزستان: علی خورشیدی مدیر کل امور مالیاتی خوزستان گفت: در راستای تسهیل انجام تکالیف صاحبان مشاغل، امکان ارائه خدمات مالیاتی، تایید فرم تبصره ماده 100 قانون مالیاتهای مستقیم، تقسیط و پرداخت مالیات از طریق پیام رسان بله فراهم گردید.

مدیر کل امور مالیاتی خوزستان افزود :  سازمان امور مالیاتی کشور در راستای توسعه اقتصاد دیجیتال امکان تکمیل فرم تبصره ماده 100 قانون مالیاتهای مستقیم و تقسیط و پرداخت مالیات را از طریق تلفن همراه و با استفاده از نرم افزار کاربردی بله ، برای مودیان اشخاص حقیقی فراهم نموده است؛ این گام با توجه به اولویت سازمان در ایجاد تسهیلات به مودیان جهت ارسال اظهارنامه مالیاتی، در دسترس شهروندان قرار گرفته است. به همین منظور صاحبان مشاغل می توانند از قسمت خدمات پیشنهادی نرم افزار مذکور، بخش پرداخت مالیات و از طریق بازوی سازمان امور مالیاتی، فرم تبصره ماده ۱۰۰ ق.م.م را تکمیل نمایند، همچنین از طریق درگاه پرداخت، مالیات ابرازی خود را تقسیط و واریز نمایند.

وی افزود، سازمان امور مالیاتی کشور در سال جاری و در جهت تکریم مودیان، بخش قابل توجهی از مودیان که مالیات آنها صفر محاسبه شده است، را از ارسال اظهارنامه مالیاتی مستثنی نموده است.

مدیر کل امور مالیاتی خوزستان با بیان اینکه مهلت ارسال اظهارنامه و تکمیل فرم تبصره ۱۰۰ماده قانون مالیاتهای مستقیم برای عملکرد سال 1402 صاحبان مشاغل تا ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ است، افزود: مودیان مالیاتی می توانند بدون مراجعه حضوری به کافی نتها و دفاتر پیشخوان و بدون پرداخت هیچ گونه هزینه‌ای اظهارنامه مالیاتی خود را از طریق خدمات مالیاتی در نرم افزار بله، ارسال نمایند.

برای آشنایی با نحوه استفاده از نرم افزار بله، جهت تکمیل فرم تبصره ماده 100 ق.م.م فایل پیوست را مشاهده نمایید.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار