کمک ۲۰۶ میلیارد ‌تومانی‌ اداره‌کل ورزش خوزستان به هیات‌های استانی

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: از روزی که در اداره کل ورزش استان مشغول به فعالیت شده ام، ۲۰۶ میلیارد تومان به هیات های استانی و شهرستانی کمک کرده‌ایم که می تواند عدد بی‌نظیری در بین خیلی از استان‌های کشور باشد.
کد خبر: ۱۱۷۶۵۹۵
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۴ 20 July 2024

تابناک خوزستان: حمید بنی‌تمیم امروز، ۳۰ تیرماه در مجمع سالانه هیات اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان که در اهواز برگزار شد، اظهارکرد: واقعا عملکرد هیات اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان در یک سال اخیر چشمگیر بوده است و شاهد تغیبرات بسیار محسوسی این مدت بوده ایم که با همت آقای عیسوند رییس هیات و همکارانش رقم خورده است.

او ادامه داد: با توجه به مصوبات شورای تامین استان خوزستان که باید در هر شهرستان حداقل یک پیست اتومبیلرانی و موتورسواری باشد، اجرای این مصوبه در دستور کار قرار دارد و جزو اولویت های اداره کل ورزش خوزستان قرار دارد تا این مهم را از نظر زیرساختی پیگیری کنیم. 

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در ادامه، گفت: برگزاری مجامع جزو الزامات است و از همکارانم در اداره کل می خواهم به هیات هایی که تاکنون مجامع سالانه خود را برگزار نکرده‌اند، طی نامه ای اعلام کنند و اخطار آخر را هم در راستای برگزاری مجامع سالانه بدهند.

او بیان کرد: از گزارش مالی جامع و کامل که توسط هیات اتومبیلرانی استان ارائه شد و نیز از همت همه دوستان در این هیات قدردانی می کنم. اتحاد و همدلی بین اعضای این هیات، در رشته های تحت نظر جهش را به وجود آورده و این همدلی کاملا مشخص است. 

بنی تمیم خاطر نشان کرد: هر سال برای پرداخت حقوق ۱۱ کارگر ورزشگاه غدیر مشکلاتی وجود داشت که خوشبختانه پس از حدود هشت سال این مشکل با تفاهم نامه ای که بین ما و گروه ملی فولاد (مالک فعلی استادیوم غدیر) رقم خورد، این کارگردان سر و سامان گرفتند.

او همچنین گفت: از روزی که در اداره کل ورزش خوزستان مشغول به فعالیت شده ام، ۲۰۶ میلیارد تومان به هیات های استانی و شهرستانی کمک کرده‌ایم و به جرات می توانم بگویم این عدد می تواند در خیلی از استان های کشور بی نظیر است.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این که مجوز خرید ۱۲ خودرو را گرفتیم، ادامه داد: ۱۵ شهرستان فاقد خودرو هستند و این برای یک اداره کل فاجعه است که مجوز خرید خودرو را رسما گرفته ایم و اعتبار آن هم موجود است.

او در پایان نیز تاکید کرد: باید به سمت درآمدهای پایدار برویم و از ظرفیت مولدسازی که ظرفیت بسیار خوبی است بهره مند شویم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار