تدوین سامانه جامع مدیریت انبار در ایلام

استاندار ایلام گفت : هر نوع کالای مرتبط اربعین از جمله آب و سایر ملزومات، باید ثبت سامانه شود ‌و برای تحقق این مهم، سامانه جامع مدیریت انبار، توسط معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری تدوین شده است
کد خبر: ۱۱۷۶۲۷۹
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۰ 17 July 2024

  به گزارش تابناک ایلام؛ بهرام نیا بیان داشت : برای اربعین امسال از این سامانه استفاده می‌شود. ضرورت دارد همه دستگاه‌های اجرایی و نهادها و ستادها، آمار اقلام ورودی و خروجی به استان را اعلام کنند. 

وی افزود : هر هفته یک نشست اربعین برگزار و هر هفته یک بازدید از زیرساخت‌ها با حضور مدیران کل حوزه زیرساخت و دستگاه‌های مرتبط در مهران خواهیم داشت. 

بهرام نیا ادامه داد : مدیران متولی در حوزه خدمات‌رسانی به زائران باید اهتمام داشته باشند و تلاش کنند پروژه‌های زیرساختی این حوزه در زمان‌بندی تعیین شده به بهره‌برداری برسند.

وی یادآور شد :  اربعین سال گذشته بسیار خوب برگزار شد به گونه‌ای که موجبات رضایت رهبر معظم انقلاب اسلامی، مردم و زوار اربعین را به دنبال داشته است.

بهرام نیا مطرح کرد: اربعین امسال هم باید بهتر از سال گذشته برگزار و همه مدیران و اعضای ستاد اربعین و کمیته‌های مختلف ستاد اربعین پای‌کار باشند.

وی گفت :  همه امکانات و توانمندی‌ها استانی پای‌کار باشد تا اربعین باشکوهی در استان برگزار شود.

استاندار ایلام ادامه داد :  یکی از مهم‌ترین موضوعات پیش رو در اربعین امسال همانند سال گذشته، افزایش دمای هوا و شدت گرما است که باید تمهیدات لازم برای تامین و نصب مه‌پاش در مسیر تردد زوار در مرز فراهم شود./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار