دانشي خبرداد؛

نصب و راه‌اندازی هزار و 400 دوربین پایش حفاظت الكترونیك در مناطق نفتخیز جنوب

کد خبر: ۱۱۷۵۸۶۸
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۰ 14 July 2024

تابناک خوزستان: به گزارش روابط عمومي شرکت ملي مناطق نفتخيز جنوب، آئين افتتاحيه 9 پروژه ( 14 زير پروژه) سامانه های نظارت تصویری شرکت بهره‌برداري نفت و گاز کارون و ستاد مناطق نفتخیز جنوب با حضور عليرضا دانشي، مدير عامل شرکت ملي مناطق نفتخيز جنوب و جمعي از مديران ارشد اين شرکت برگزار شد. 

مدير عامل شرکت ملي مناطق نفتخيز جنوب با اشاره به خدمات شاخص دولت سيزدهم، اظهار کرد: در راستاي برنامه‌ريزي و اهدافي که دولت سيزدهم جهت ارتقاء سطح مناطق نفتخيز در همه ابعاد داشت، صدها پروژه تا به امروز افتتاح شد. 

دانشي از نصب و راه‌اندازي هزار و 400 دوربين پايش حفاظت الکترونيک در مناطق نفتخيز جنوب خبرداد و عنوان کرد: افتتاح سيستم حفاظت الکترونيک شرکت نفت و گاز کارون کار ارزشمندي است و پيش از اين ها بايد انجام مي‌شد، خوشبختانه چندين اتاق مانيتورينگ به منظور امنيت‌سازي بيشتر، حفظ و حراست از دارايي‌هاي کشور تا اين لحظه فعال شده است و هوشمندسازي فضاها در دست پيگيري قرار دارد.  

وي تصريح کرد: براساس هدفگذاري صورت گرفته در نظر داريم که هر مجموعه به 3 هزار و 500 دوربين مجهز شود.

مدير عامل شرکت ملي مناطق نفتخيز جنوب در پايان خاطر نشان کرد: تلاش‌هاي بي‌نظير مجموعه حراست که در اين دوره خوش درخشيدند، قابل تحسين و تقدير است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار