۲۵ درصد مشترکان خوزستان مشمول پاداش صرفه‌جویی شدند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: در راستای تشویق مشترکان به صرفه جویی در مصرف برق، ۲۵ درصد از قبض‌های برق مشترکان تحت پوشش این شرکت در خردادماه مشمول پاداش شدند.
کد خبر: ۱۱۷۵۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۹ 13 July 2024

تابناک خوزستان: علی خدری با بیان اینکه یکصد میلیارد ریال پاداش صرفه جویی به مردم خوزستان تعلق گرفت اظهار کرد: این پاداش به گونه ای است که ۱۲ درصد از میزان قبض‌های صادر شده در خردادماه به طور کامل رایگان شده و مابقی به عنوان اعتبار در قبض‌های آینده مشترکان اعمال خواهد شد.

خدری ادامه داد: علاوه بر این پاداش، جوایز متعدد و متنوع دیگری مانند خودرو و پاداش ریالی به مبلغ یک‌هزار میلیارد ریال نیز در نظر گرفته شده که تاکنون پنج نفر از مشترکان خوش مصرف برق خوزستان در قرعه کشی استانی پویش "با انرژی" هر کدام جایزه یک هزار میلیارد ریالی برنده شده اند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در پایان از اختصاص سه دستگاه خودرو سواری اتومات به عنوان جایزه در قرعه کشی تیرماه این پویش خبر داد و گفت: در مجموع ۱۰ دستگاه خودرو اتومات برای مشترکان خوزستانی در نظر گرفته شده که مشترکان می‌توانند با پیوستن به این پویش و رعایت نکات ساده صرفه جویی در مصرف برق، در این قرعه کشی شرکت و برنده جایزه شوند در صورت مشارکت حداکثری امکان افزایش جوایز وجود دارد.

بر اساس این گزارش شرکت توزیع نیروی برق خوزستان دارای بیش از یک میلیون و ۱۱۲ هزار مشترک است که از این تعداد ۳۳ درصد مشترکان روستایی هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار