امام‌جمعه اهواز خطاب به رییس جمهور منتخب: خوزستان نیازمند برنامه ویژه است

امام جمعه اهواز خطاب به رییس جمهور منتخب، استان خورستان را از استان‌های با اهمیت کشور دانست چراکه عمده منابع کشور در این استان نهفته است و گفت: رسیدگی و رفع چالش های موجود در این استان نیازمند برنامه ویژه از سوی دولت و رییس جمهور جدید است.
کد خبر: ۱۱۷۵۴۳۲
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۷ 12 July 2024

تابناک خوزستان: سید محمدنبی موسوی‌فرد در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه اهواز اظهار کرد: برای رییس جمهور منتخب آرزوی موفقیت می‌کنیم، به نام هر نامزدی که از دل صندوق رای بیرون آمده است احترام می‌گذاریم و امیدواریم در صحنه اجرا موفق عمل کند.

وی جلب اعتماد مردم، امید بخشی و امیدآفرینی، مدیریت تحریم و تحریف دشمنان، غلبه بر یک دهه عقب‌ماندگی(دهه ۹۰) را از جمله مطالبات مقام معظم رهبری از دولت‌ها عنوان کرد.

امام جمعه اهواز بیان کرد: از رییس جمهور منتخب انتظار می‌رود راهی که شهید رییسی ترسیم کردند را با شناخت نقاط قوت و ضعف ادامه دهند.

وی از رییس جمهور جدید خواست در انتخاب مدیران و نیروها دقت نظر داشته باشد و افزود: تعیین افراد برای انجام مسئولیت ها با سنجش همراه باشد و عیار افراد مورد توجه قرار گیرد.

موسوی‌فرد ضمن قدردانی از مردم برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری گفت: دشمن به میدان آمد و تلاش خود را کرد تا مردم را از حضور پای صندوق‌های رای منصرف کند اما میلیون‌ها نفر آمدند و رای دادند.

وی در خصوص میزان مشارکت در انتخابات پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون توضیح داد: میانگین مشارکت مردم از اولین انتخابات تاکنون ۷۰ درصد است.

نماینده ولی فقیه در خوزستا یادآور شد: کسانی که پای صندوق رای می‌آیند قطعا به نظام‌اعتقاد دارند.

امام جمعه اهواز همچنین در بخش دیگری از سخنان خود نهادینه شدن عشق و محبت اهل بیت، تلاش در ایجاد بصیرت ،ایجاد معرفت و تقویت ایمان‌ را از ویژگی‌های هیات مذهبی برشمرد.

وی با اشاره به دهه محرم گفت: اشک، ناله، سینه زدن خوب است و تکلیف ماست و باید بیشتر شود اما مهم‌تر نهادینه شدند رفتارهای دینی در خانواده‌ها است.

موسوی‌فرد با اشاره به امر به معروف و نهی از منکر به عنوان ۲ واجب مهم توضیح داد: این دو واجب از اهداف مهم سیدالشهدا بود اگر به این ۲ فریضه عمل و توجه کافی شود مشکلی در جامعه دینی نخواهیم داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار