استاندار گیلان در بازدید از محور فومن به پونل:

مرحله نخست تعریض محور فومن به آستارا در حال انجام است

کد خبر: ۱۱۶۹۲۶۰
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۹ 31 May 2024

مرحله نخست تعریض محور فومن به آستارا در حال انجام استمرحله نخست تعریض محور فومن به آستارا در حال انجام استمرحله نخست تعریض محور فومن به آستارا در حال انجام استمرحله نخست تعریض محور فومن به آستارا در حال انجام است

استاندار گیلان با اشاره به تلاش در تعریض جاده پونل و محور فومن به پونل؛ آستارا بیان کرد: آسفالت ۱۵ کیلومتر از جاده پونل و محور پونل به سمت کلیدبر در حال انجام است و در سال جاری نیز مابقی محورها ایمن‌سازی و آسفالت می‌شوند.

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان؛ اسدالله عباسی استاندار گیلان عصر امروز (پنجشنبه) از مراحل تعریض بزرگراه فومن به آستارا محدوده محور پونل، فومن بازدید به عمل آورد و در جریان آخرین اقدامات چهاربانده شدن این محور قرار گرفت.

استاندار گیلان با تأکید بر لزوم توجه به توسعه جاده‌های مواصلاتی و‌ بزرگراهی در کشور اظهار کرد: یکی را اهداف دولت سیزدهم و شهید جمهور ایمن‌سازی و توسعه زیرساخت های حمل و نقل جاده‌ای و همچنین تعریض آنان است که در همین راستا در سال گذشته اتوبان منجیل_رودبار به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به تلاش تعریض جاده پونل و محور فومن به پونل بیان کرد: آسفالت ۱۵ کیلومتر از جاده پونل و محور پونل به سمت کلیدبر در حال انجام است و در سال جاری نیز مابقی محورها ایمن‌سازی و آسفالت می‌شوند.

استاندار گیلان با بیان اینکه تعریض جاده پونل و سراوان به فومن بعد از تامین اعتبار انجام می‌شود، تصریح کرد: کار انجام تامین اعتبار برای تعریض و سپس آسفالت جاده پونل و محور سراوان به فومن انجام شده و در ماه‌های آینده اقدامات اجرایی این کار آغاز می‌شود.

عباسی با اشاره به اهتمام دولت به منظور کاهش نقاط پرخطر در جاده‌های گیلان افزود: نقاط پرخطر و حادثه‌خیز در محور سراوان به فومن شناسایی شده و اقدامات اجرایی برای رفع و در نهایت تعریض این نقاط در حال انجام می‌باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار