فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه

کلنگ تقاطع غیرهمسطح ورودی آستانه اشرفیه به زمین می‌خورد

آرنگ اظهار کرد: تقاطع غیرهمسطح ورودی آستانه اشرفیه با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان تا هفته آینده کلنگ آن به زمین خواهد خورد و عملیات اجرایی اش آغاز می‌شود.
کد خبر: ۱۱۷۶۹۶۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۹ 22 July 2024

کلنگ تقاطع غیرهمسطح ورودی آستانه اشرفیه به زمین می‌خوردکلنگ تقاطع غیرهمسطح ورودی آستانه اشرفیه به زمین می‌خوردکلنگ تقاطع غیرهمسطح ورودی آستانه اشرفیه به زمین می‌خوردکلنگ تقاطع غیرهمسطح ورودی آستانه اشرفیه به زمین می‌خوردکلنگ تقاطع غیرهمسطح ورودی آستانه اشرفیه به زمین می‌خوردکلنگ تقاطع غیرهمسطح ورودی آستانه اشرفیه به زمین می‌خورد

 خسرو آرنگ، فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه امروز دوشنبه اول مرداد ۱۴۰۳ حین بازدید از پروژه های عمرانی شهرستان به خبرنگار تابناک گیلان گفت: در اول مرداد ماه سال۱۴۰۳ ( امروز)، بابت تسریع بخشیدن به عملیات اجرایی و پروژه های عمرانی شهرستان آستانه به چندین پروژه که برایمان بسیار با اهمیت بود سرکشی داشتیم که یکی از این پروژه ها تقاطع غیرهمسطح ورودی آستانه اشرفیه بود که با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان تا هفته آینده کلنگ آن به زمین خواهد خورد و عملیات اجرایی اش آغاز می‌شود.

وی در رابطه با هدف از اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح ورودی آستانه گفت: در این پروژه به دنبال این هستیم که ترددی ایمن و روان در سطح شهر شکل بگیرد و نقاط کور ترافیکی که خطر آفرین هستند با اجرای این تقاطع به حداقل برسانیم تا شاهد تسهیل در عبور و مرور شهروندان باشیم.

فرماندار آستانه در ادامه افزود: پروژه دیگری که با همکاران و گروه های فنی بازدید میدانی داشتیم، مجموعه تفریحی، توریستی، گردشگری و اقتصادی “اسپیرو سنتر” بود که با اعتباری بالغ بر ۱۵۰۰ میلیارد تومان در زمینی به وسعت ۴.۵ هکتار سرمایه گذاری در حال احداث است.

آرنگ عنوان داشت: مکان های تفریحی فرهنگی اقامتی و اقتصادی مانند هایپر های فروشگاهی را در این منطقه خواهیم داشت. اسپیرو سنتر یکی از پروژه های بزرگی است که در ۵۰ سال گذشته در آستانه شاهد آن نبودیم ولی به یاری خدا در دولت سیزدهم اجرایی خواهد شد.

وی در رابطه با پروژه پل تا پل نیز اظهار کرد: چون آستانه یکی از شهرستان هایی است که دو رودخانه سپیدرود و حشمت رود از آن میگذرد میبایستی از نظر مهندسی رودخانه به آنها توجه شود. بدلیل وجود پل های متعدد برروی این رودخانه ها میبایستی از نظر ایمنی بسترسازی این رودخانه ها شکل بگیرد و دیواره های اصولی داشته باشند که با اجرای پروژه پل تا پل این کف سازی و مهندسی رودخانه ها بصورت اصولی انجام خواهد شد.

فرماندار آستانه اشرفیه در پایان به تابناک گفت: تمام این پروژه ها در راستای کریدور شمال – جنوب است

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار