محمدحسین هوشنگی مدیر کل پست استان گیلان

استفاده از ظرفیت‌های قانونی جهت تکمیل پروژه ملی جی نف

محمدحسین هوشنگی مدیر کل پست استان گیلان ضمن حضور در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، با محمدرضا رستمی رئیس این سازمان دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۱۱۷۶۳۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۹ 18 July 2024

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان مدیر کل پست گیلان در این دیدار با اشاره به اهمیت پروژه جی نف در سرشماری ثبتی مبنا سال ۱۴۰۵ خواستار هم افزایی بیشتر دستگاه متولی در پیاده‌سازی این پروژه شد و افزود: با تکمیل این پروژه در استان امکان ایجاد مدل‌های علمی، توسعه‌ای و اقتصادی مبتنی بر توزیع و نحوه پراکندگی جمعیت و تعمیم آن به سایر استانهای کشور امکانپذیر خواهد بود.

وی در ادامه با بیان اینکه ژئو کدسازی و واحدیابی اماکن روستایی در حال اجرا است؛ خواستار همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در راستای الزام به استفاده سایر دستگاه‌های اجرایی در بهره گیری از اطلاعات مکان محور واحراز هویت مکانی به منظور شفاف‌سازی در ارائه خدمات و صدور مجوزها شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در این دیدار ضمن مهم برشمردن پروژه جی نف بر لزوم برگزاری جلسات مشترک با کارشناسان سازمان به منظور همپوشانی اطلاعات موجود و رفع ابهامات در راستای آماده‌سازی بستر اجرای سرشماری نفوس و مسکن تاکید کرد.

گفتنی است در این دیدار در خصوص نحوه بهره مندی از بودجه استانی جهت تجهیز، نوسازی و اجرای پروژه ملی جی نف گفتگو و تبادل نظر شد

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار