مدیر مشارکت های اقتصادی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)،

اجرای 30 هزار طرح زنجیره سبز و آبی توسط بنیاد برکت

اختصاصی تابناک - مدیر مشارکت های اقتصادی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، از اجرای ۳۰هزار طرح زنجیره سبز و آبی توسط این بنیاد خبر داد و گفت: از این تعداد ۲۲هزار طرح در بخش زنجیره سبز و ۸ هزار طرح در زنجیره آبی پیش بینی شده است.
کد خبر: ۱۱۳۸۱۱۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۶ 16 November 2023

اجرای 30 هزار طرح زنجیره سبز و آبی توسط بنیاد برکتاجرای 30 هزار طرح زنجیره سبز و آبی توسط بنیاد برکتاجرای 30 هزار طرح زنجیره سبز و آبی توسط بنیاد برکت

دکتر رضا پسندیده در گفتگو با خبرنگار تابناک، اظهار کرد: بنیاد برکت حول محور دو زنجیره آبی ،موارد مربوط به شیلات و تولیدات دریایی و سبز ،موارد مربوط به کشاورزی و صنایع غذایی گام بر می دارد.

 وی از اجرای طرح های زنجیره سبز و آبی توسط بنیاد برکت خبر داد و افزود: ۸ هزار طرح کوچک و خرد در زنجیره آبی و شیلاتی و ۴۶ طرح بنگاهی و بزرگ مقیاس مورد حمایت بنیاد برکت قرار می گیرند.


 مدیر مشارکت های اقتصادی بنیاد برکت، از اجرای ۲۲ هزار طرح خرد و کوچک در زنجیره سبز توسط این بنیاد خبر داد و بیان کرد: در این زنجیره ۹۴ طرح بنگاهی و بزرگ مقیاس در بخش کشاورزی مورد حمایت بنیاد برکت قرار می گیرد.
دکتر رضاپسندیده با تاکید بر لزوم حمایت از طرح های شیلاتی نوآور در گیلان، اضافه کرد: حل چالش های پیش روی صنایع شیلاتی کشور از مهم ترین اهداف بنیاد برکت است.
وی، ایجاد اشتغال پایدار در مناطق محروم را از دیگر اهداف مهم بنیاد برکت برشمرد و افزود: بنیاد برکت از طرح های اشتغالزایی در مناطق روستایی و مناطق محروم حمایت می کند.

مدیر مشارکت های اقتصادی بنیاد برکت از اجرای بیش از ۳۰۰ هزار طرح خرد و کوچک در کشور خبر داد و اضافه کرد: اجرای حدود ۱۳۰ هزار طرح خرد و کوچک در دستور کار بنیاد برکت در سال جاری قرار دارد.
پسندیده از اجرای ۱۲۵۰ طرح بنگاهی و بزرگ مقیاس در کشور خبر داد و بیان کرد: امسال بیش از ۳۰۰ طرح بنگاهی مورد حمایت بنیاد برکت قرار می گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار