نماینده عالی دولت در شهرستان آستانه اشرفیه

اجرای خط انتقال 79 کیلومتری آب شرب در آستانه‌اشرفیه

نماینده عالی دولت در شهرستان آستانه اشرفیه با اشاره به اجرای طرح آب‌رسانی جهادی در استان گیلان، گفت: 79 کیلومتر خط انتقال آب شرب به روستاهای شهرستان آستانه‌اشرفیه، در پی طرح جهاد آب‌رسانی، اجرایی شد.
کد خبر: ۱۱۲۲۰۳۴
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۰ 22 August 2023

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان مهندس خسرو ارنگ با اشاره به نگاه ویژه دولت سیزدهم به زدودن محرومیت از چهره‌ی روستاهای کشور و ارتقای سطح خدمات به روستائیان، اظهار کرد: اجرای عملیات طرح محرومیت‌زدایی و آب‌رسانی به ۴۱ روستای شهرستان آستانه‌اشرفیه با اعتباری بالغ‌بر ۱۰۸ میلیارد تومان، جهت بهره‌مندی جمعیتی بالغ‌بر ۲۶ هزار و ۱۶۷ نفر از بهمن‌ماه سال ۱۴۰۰ آغاز شد.

وی با اشاره به عملیات اجرایی توسعه خطوط انتقال و شبکه‌های توزیع آستانه به طول ۷۶.۷ کیلومتر، افزود: عملیات اجرایی خط انتقال چدن سایت خوش‌سیرت با قطر ۸۰۰ میلی‌متر به طول ۲.۳ کیلومتر بوده که تعهدات این بخش دارای عملکرد ۱۰۰ درصدی است و همچنین عملیات حفر چاه خوش‌سیرت با ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی، احجام عملیاتی اجراشدۀ این طرح در شهرستان آستانه‌اشرفیه تا به امروز است.

به گفته مهندس خسروارنگ ، کُل تعهدات طرح جهاد آب‌رسانی در شهرستان آستانه‌اشرفیه شامل اجرای ۷۹ کیلومتر لوله‌گذاری خط انتقال و شبکه توزیع آب شرب و حفر ۲ حلقه چاه جهت تحت پوشش قرار دادن ۹ هزار و ۵۶۹ خانوار است

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار