برنامه ویژه پلیس راهور یزد برای ۲۰ روز نخست مهرماه

رییس پلیس راهور یزد از اجرای برنامه ویژه طرح بازگشایی مدارس شهر یزد برای ۲۰ روز نخست مهرماه از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۸۳۲۴
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴ 19 September 2022

سرهنگ مهدی زارع روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا از آمادگی صد درصد ماموران پلیس راهور برای اجرای طرح کنترل ترافیک در روزهای بازگشایی مدارس خبر داد و افزود: این نیرو با تجهیزات و نیروی انسانی، بر ترافیک شهر یزد نظارت ویژه خواهد داشت.

به گفته وی ماموران این نیرو در ابتدای مهرماه با استقرار در معابر، تقاطع و میادین که بار ترافیکی سنگین دارند نسبت به روان سازی عبور و مرور و برخورد با تخلفات احتمالی برای افزایش ایمنی شهروندان و بخصوص دانش آموزان در معابر منتهی به مدارس اقدام می کند.

وی بیشترین بار ترافیکی و حضور پلیس در معابر پر ترافیک را مربوط به مسیرهای بلوارهای آیت‌الله خامنه‌ای، پاکنژاد و دانشجو و میادین دانش آموز، عالم، اطلسی، ریاضی، معلم، باهنر و امام حسین اعلام کرد.

سرهنگ زارع ادامه داد: ماموران راهور با استقرار در معابر و مقابل مدارس و بخصوص مدارس ابتدایی که نیاز بیشتری به امنیت عبور و مرور دارند ، نسبت به کاهش بار سنگین ترافیکی اقدام می کنند.

وی به خانواده ها توصیه کرد تا حد امکان از انتقال دانش آموزان به صورت تک سرنشین خودداری کنند و رانندگان هم رعایت حال عابران پیاده که عرض خیابان را بویژه در روبروی مدارس طی می کنند داشته باشند.

منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار